07. 06. 2010.

u međuvremenu slaganja berlinskih snažnih dojmova

treba okrijepiti tijelo i dušu i preživjeti još jedan 'pad s Marsa u vlastiti život' - što uvijek iznova preživljavam kada dođem s putovanja na kojemu su intenzivna događanja.
Ovo je bilo jedno te vrste.
I nije važno vremensko trajanje, važan je intenzitet odstupanja od svakodnevnog života. Osim što sam zadivljena gradom i ljepotama, osnažena sam i inspirirana ljudima koje sam upoznala i među kojima sam se kretala, koji su me istinski oduševili!
E, pa kad tako ispunjena sletim na Mars br.9 i prvi dan nasjedne na mene nekoliko problema koji iziskuju moj angažman i pomoć i razumijevanje i strpljivost i koncentraciju i nježnu izbalansiranost, onda malo kao 'vrisnem' onako damski - u sebi.  Večer je i začudo ostala sam na tren sama, mrrrrrtva od umora psihičke vrste. Na svom sam balkonu, pjev ptica me (navodno) umiruje, zrak je divan, na 3,4 - sad se pokušavam opustiti od ovog stresa danas, koji se konačno i polurazmotao negdje prije sat vremena...uh...A još prije dva dana sam u veličanstvenoj metropoli bila tretirana kao Rania od Jordana!!!
Za okrijepu duše, osim lagane knjige koja teče bez umora, pretjeranog umnog angažmana i teških misli, koja će doći nešto kasnije na red, predlažem neko osvježavajuće piće, s mislima (onako ovlaš) na sutrašnji ručak, koji mora blagotvorno djelovati na cijelo biće. To je svakako brza-brzinska gusta juha koja podigne i mrtve. Prije nego ja podignem svoje noge na susjednu sjedalicu, otpijem gutljaj osvježavajućeg pića i okončam aktivan dio dana, barem u glavi, dajte tren da podijelim s vama recept za strašnju gustu juhu...jer, kad je 'duša napaćena' bolje se osnažiti jednom od 'ljekovitih' juha iz mog povelikog repertoara, nego posezati za slatkusarijama...
Dragi ženski i muški kuhari, najbrža juha oko koje nema previše zadržavanja, a uživanje je ravno bilo kojoj kompliciranoj verziji. Tra -ta -ra- ta:
         
     Brza domaća krem juha
alla Rea
Kupite 2 kese zamrznutog povrća u kombinaciji mrkva + grašak, čega ima u svakoj, pa i pomalo olinjaloj kvartovskoj samoposluzi. Stavite u ekspres-lonac na par minuta ili nešto malo dulje u normalan lonac u vrelu vodu koja cca dva prsta prekriva zeleno i narančasto povrće. Doooobro. Posolite i dodajte 2 kocke pileće juhe, mrvicu papra, malo češnjaka u prahu (jasno je da govorimo o BRZINSKOJ juhi, stoga je sve brzinsko, bez sjeckanja, jel'!?!). Kad su zelene loptice i narančasti kvadratići kuhani, u malu zdjelicu odvojite malo povrća u komadu za dekoraciju, a ostalo mikserom pretvorite u krem juhu, koju 'doradite' s još malo soli, malo papra i komadićem (veličine velikog oraha) - masla! Gotovom krem juhom punite zdjelice za juhu, na sredinu kao dekoraciju stavite komade neusitnjenog povrća koje ste bili odvojili i ukoliko volite, dodate trak vrhnja sa strane. Servirate uz krekere ili finski kruh sa sezamom.
Ako su u pitanju gosti, za koje kuhate s radošću i bez tihih psovki, fini porculanski duboki tanjur zamijeni dnevne zdjelice, a srebrna žlica upotpuni dojam, dok krekere ili finski kruh servirate na posebnom dekorativnom tanjuriću lijevo od mjesta na kojemu se nalaze čaše, a krem juhu ste fino zapaprili (nisam rekla previše, nego fino dozirano za odrasle osobe!) 
Ova krem juha jako dobro čini ako se jede kad ste iznureni, u stresnom razdoblju, kada je kišni dan ili glupa sredina tjedna, međutim jednako je dobra i vikendom kada su svi oko obiteljskog stola, kada nenajavljeni gosti stignu ili kada bi djeca trebala pojesti toplu juhicu, a da se ne otvara nezdrava instant vrečica!
Ako ste manje gladni, dostatna je čak i samo ona jedina na jelovniku, ukoliko ćete poslije imati recimo, zapečene palačinke sa sirom.
Izvanredno uz nju ide čaša dobrog crnog vina!
Garantiram osmijeh na licu.

 



                    

2 komentara:

  1. Jedan vrlo zanimljiv,kulturan,prefinjen blog.Uživala sam pregledajući postove.Pozdrav,Ankica

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Ankice,
    veliko hvala! Kako je divno pročitati vaše riječi:))) Budite moja salonska gošća i dalje, rado vas imam!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails