03. 06. 2010.

nebo tamo na sjeveru


Prijateljica iz Švedske mi je poslala mailom 'sliku švedskog neba',
jer zna koliko ga obožavam.
Njezino ime nije Gudrun, ali ja je baš tako zovem. Istina, ona voli modnu liniju Gudrun i s njom sam u Stockholmu rado pohodila trgovinu gospođe dizajnerice Sjödén. Neobična je kreatorica Gudrun, baš kao i moja prijateljica koja izvanredno kuha, peče kolače, uživa u lijepim stvarima, šetnjama, knjigama, muzici i iznimno je dobra, nježna osoba. Puno je volim.
Zašto me impresioniralo švedsko nebo?
Već prilikom prvog boravka u toj mirnoj, hladnoj, privlačnoj, drugačijoj zemlji, obojanoj najfinijim i vrlo jasnim nijansama plave, sive, ljubičaste, zelene boje, upravo je - nebo,
intenzivno plavo, posuto dječje oblikovanim snježnobijelim ili sivim niskim oblacima, upravo kao prizor iz neke slikovnice za najmlađe. Nikada nisam toliko gledala put gore, sve do boli vratne kralježnice i blage vrtoglavice. Ne samo zato što je kristalno janso, bistro, zdravo, nego zbog nevjerojatne brzine kojom se kreću oblaci!!!
Fascinantno.
Predivno.

    (fotografije iz kolekcija Gudrun Sjödén) 

2 komentara:

  1. zagrljaj iz Stockholma ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uzvraćam zagrljaj na najljepši mogući način, dragi Stockholme;)
    Volim to nebo, volim te boje, zbilja volim miris sjevere, volim moje drage ljude koji tamo žive!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails