02. 06. 2010.

moj najdraži cvijet




 

paeonia lactiflora 'Sarah Bernhardt'

Viđam ga samo na slikama. Kad sam bila mala, negdje oko Uskrsa obavezno bi jedan buket božanstvenih božura stigao u našu kuću iz starinskog vrta na Bačvicama. Više ne. Preostaje mi jedino da uzdišem gledajući slike i možda da nabavim  parfem s njegovim mirisom... ...

Broj komentara: 6:

  1. Prije par dana sam ga pronasla na svom pazaricu,kupila buket i za nevjerovati je da sam se sjetila tada tebe...i sada vidim da ti je to najdrazi cvijet! Divno mirise i bas nekako te vraca u doba djetinjstva jer sam i ja prije 30-tak godina na Bacvicama uvijek u jednom vrtu znala nabrati bukete bozura:)...L.

    OdgovoriIzbriši
  2. Intuitivna si!!!
    U tim starinskim, pomalo zapuštenim i romantičnim vrtovima na Bačvicama rasli su božuri i đurđice...divota.
    Danas popodne vozim i razmišljam hoću li ikada dobiti, recimo buket božura...vjerojatno neću...

    OdgovoriIzbriši
  3. Tek sam sad vidjela ovaj post!
    Nisam ni znala da su "peonies" isto sto i bozuri...Poseban grm, poseban cvijet, posebno mi drag. Cvjetni lahor.
    Bila sam ga posadila u "vrtu", ispred kuce. Trajao je dvije zime, a onda se prije par godina smrznio na chikaskoj studeni. Na njegovo mjesto posadila sam jorgovan, zilav je, drzi se. U prolijece mi fali moj mirisni grm i njegova raskosna roza dobrodoslica pred ulaznim vratima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najsavršenije cvijeće za mene, toliko prelijepo, toliko nježno, veličanstveno, raskošno, romantično i još s dvinim mirisom!
    Kako vidim, sada je i miris sve više u modi u obliku parfema...mada, nisam oduševljena tom varijantom, nekako.
    Ružičasti mi je naj, od svih... peonija!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, moj Bože...nisam mogla ljepše čuti:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails