25. 06. 2010.

'jedi,moli,voli' - FILM !

Prijateljica mi je preporučila da pročitam zabavno, tankoćutno i promišljeno djelo "Jedi, moli, voli" , koje je humorističan putopis i kronika odvažne potrage za duhovnim prosvjetljenjem unatoč prirođenom skepticizmu. Kaže da je ova utješna i nadahnjujuća knjiga napisana iznimno duhovito, inteligentno i suosjećajno i da je namijenjena svima koji su se ikad osjećali izgubljeno ili su pomislili da mora postojati drugi, bolji put!
Nisam još uvijek pročitala knjigu, a već je snimljen film i to s Juliom Roberts u glavnoj ulozi!
Divno!
Svakako ću pročitati knjigu prije filma, to je moj osobni redoslijed u ovakvim situacijama.





Broj komentara: 14:

  1. Knjigu sam pročitala prije nekih godinu i po dana i uživala u svakom retku,a najviše u dijelu koji se odnosi na JEDI smještenom u Italiji. Preporučila sam je širokom krugu prijatelja,ali nažalost nitko od njih je još nije pročitao tako da s nestrpljenjem to očekujem od vas pa ćemo prodiskutirati.U svakom slučaju djeluje pozitivno na psihu i savršeno prisaje u La vie en rose.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dear Lydia, predlažem da budemo na 'ti'!?
    Jedva čekam pročitati štivo, da i ja vidim...
    Inače, hvala ti. Savršeno ti je jasno što mi sada treba.:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. ne znam kakav je film ali knjigu imam,i nije me nešto specijalno oduševila,a ima podosta razloga.
    Danijela

    OdgovoriIzbriši
  4. vidiš...ok, jest da je doživljaj knjige individualna stvar, a bogme i eventualno NEvrijeme u koje se čita...pa krivo sjedne.
    Možda će film ostaviti na tebe sasvim drugačiji dojam...nikad ne znaš:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prije tjedan dana zavrsila s citanjem knjige!najdrazi dio-zadnji boravak na Bali-u :)
    Lea L.

    OdgovoriIzbriši
  6. E,pa jedva cekam 'vidjeti' i sama ... Poljubac!

    OdgovoriIzbriši
  7. slusala o toj knjizi. nahvalila mi ju je jednaprijateljica. ali nisam jos procitala. zaboravila sam na nju. a film se moze vidjeti.......gdje? maxtv?
    G.S.B.

    OdgovoriIzbriši
  8. neee jos! Tek nam ima doci u kina...ali, ne nam kad! Frisko je !

    OdgovoriIzbriši
  9. Rea,i meni je drazi redoslijed u kojem se prvo procita knjiga,pa tek onda pogleda film.
    Knjigu sam procitala, ali me nekako, osim poglavlja u Rimu, u kojem sam se udebljala citajuci o svim pjatancama, ostavila ravnodusnom.
    Povrsno napisana, pa dopire samo do povrsine...
    3-.

    OdgovoriIzbriši
  10. Sad sam sve nestrpljivija da se dočepam knjige...onda ću je prokomentirati:)

    Naravno,čitajući knjigu individualno razvijaš osobne slike, u svakoj glavi drugačije, a film ti servira nečije drugo viđenje, s kojim se(nakon pročitanog štiva),ne moraš uopće složiti, dapače...razočarati se. Jednom smo komentirale Gone WIth the Wind, kao film koji nekolicini, a i meni, je jedini film koji je 'servirao' likove gotovo navlas kao one koji smo sami stvorili u glavi...

    OdgovoriIzbriši
  11. Slazem se. Ima doduse, par dobrih filmskih adaptacija, npr. "Flight over Cuckoo's Nest"?

    OdgovoriIzbriši
  12. nažalost, nisam čitala, samo uživala film...ali, da, tu i tamo netko prenese na film doživljaje iz knjige vrlo dobro ili, bolje rečeno, vrlo dobro NEKIMA OD NAS! Tako su različiti doživljaji od osobe do osobe...

    OdgovoriIzbriši
  13. "Mostovi okruga Madison" je bolji film nego knjiga...meni

    OdgovoriIzbriši
  14. točno! znaš da i ja mislim tako...nisam se uopće bila sjetila mog OMILJENOG filma, i naravno usporedbe s knjigom...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails