24. 06. 2010.

la vie en rose

da, zgodan trik...

opatijski kišobrani - Prica

Jackie

plesačice u ružičastom - Degas


Ray Ban

lat. Gerbera

moja kapa za tuširanje


Diorovo rumenilo

sladoled od jagoda


       Rabuzin, 1974

portret Sonje Knips, Klimt

'Plavuša s Harvarda'

Manolo Blahnik

Audrey u Diorovom šeširu

Lolita Lempicka 'Si Lolita'. parfem moje Prvorođene

rebbloged from Luxury Homes and Interior

The Mae West Lips Sofa, Dali, 1937.

via beautiful-soup

via sweethomestyles

Villeroy & Boch

Warhol - "Daisy"

ogrlica none Grazielle od ružičastog kvarca, sada moje vlasništvo
***

Ponekad imam običaj narediti sebi kratkotrajno 'nošenje ružičastih naočala', barem dok ne izbalansiram raspoloženje. Tada zbilja nastojim biti pozitivna, nekritična i s (još) više razumijevanja. Sve sam bolja u tome, što bi značilo da se običnim treningom dosta može napraviti, jel'!?! Pogled kroz ružičaste naočale zapravo je posjedovanje - mašte. Maštoviti ljudi, s iole pameti, imaju taj divan dar kojim mogu vlastiti život kada postane pretežak ili gorak, olakšati. Ne treba puno, dovoljno je u svom sasvim malom i posve privatnom svijetu iznaći stvari koje nas vesele, u kojima nalazimo mir. I kada nam je svega preko glave, kada smo na samom rubu ili se opasno loše nosimo s nekim situacijama, dostojanstveno umaći u taj svoj mali svijet, gdje možemo napuniti baterije za dalje...
 Ovaj je blog moj ružičasti monokl.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails