20. 06. 2010.

šetnje

Tko danas odlazi u šetnje?
1.Majke novorođenčadi. Rijetke dadilje.
2.Vlasnici pasa.
3.Rekonvalescenti na preporuku liječnika, npr. nakon infarkta.
4.Umirovljenici koji nemaju para za išta drugo, a još su pokretni.
Ostale kategorije NE šetaju.
Odnosno šetaju shopping centrima, gradom u potrazi za najbližim kafićem, od izloga do izloga, točka.
Šetnja je izašla iz mode. Malo ljudi uopće dostojno upotrebljava noge. Malo njih ima interesa biti negdje gdje nema šanka, pepljara, glasne muzike i mogućnosti da sretnu poznato lice.
Žao mi je da je tako...
U Splitu ima puno mjesta za divne šetnje, poslije kojih se osjećate zdravo, radosno, ugodno umorno, pročišćeno, smireno. Teško je pronaći partnera za šetnju. Gotovo nemoguće. Usamljeno šetanje nekada godi, s naglaskom na nekada. No, kad već nemaš izbora, onda i od njih napraviš pravi 'happening'. I to treba znati!
istočna vidilica
botićevo šetalište
lubinski porat
marangunićevo šetalište
marjanske skale
meštrovićeva vila
ostaci srednjovjekovne bazlike na sustipanu
park emanuela vidovića
preradovićevo šetalište
pustinjačka špilja
radunica
šetalište m. tartaglie
varoš
sustipan
središnja vidilica
uvala bene
uvala firule
uvala kašjuni
varoš
zapadna vidilica
telegrin
oceanografski institut

Broj komentara: 5:

  1. V.R. kaze:
    Ti hoćeš da meni srce pukne od ovih slika! Tj...

    Da mi je s tobom proci ......
    jos jednom kroz nas Marjan
    o tome svake noci snivam ... See more
    da li ce doci taj dan

    OdgovoriIzbriši
  2. H.P. kaze:
    Ajme Vivi, jučer sam cili dan slušala Daleko me biser mora...

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikako! Zapravo, htjela sam ispuniti vaša srca:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. D.D.: lipo....ja sam se svojedobno našetala po ovim lokacijama i imam prelijepe uspomene,prve ljubavi,prva šetnje,prvi poljupci......prva noćna kupanja,mjesečine.....divno,divno,divno;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavan šetnje, još dok smo bili studenti moj m. i ja bi izabrali kvart i onda bi cilu vecer tako šetali. I danas kad uspijemo ostavit navečer dicu, znamo tako u nekom pustom kvartu šetat. Razgovori takvih šetnji su mi uvik među dražima! D.K.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails