29. 06. 2010.

starinski mousse od višanja, mmmh




Ta ljetna, sparna popodneva u starinskom stanu debelih zidova i s familijom koja je podlegla siesti, a bez posluge koja dosađuje naokolo, imaju ono 'nešto' - podsjećaju na neko prohujalo, starinsko doba, na vrijedne žene ovog južnog podneblja, koje u svojim čistim laganim haljinama na male cvjetiće, bešumno posluju po kući dok radni ljudi spavaju svoj ljetni 'pižolot'. Kad se isti ustanu, mrzvoljniji nego prije spavanja, skuhani od vrućine, s glavoboljom ili mučninom, omamljeni i s bolesnom potrebom za hladnim napitkom, osjete ljubomoru kada ugledaju čile, nasmijane žene koje su utiho usjajile svoje kuhinje, priredile neku finu slasticu i upravo kuhaju kavicu kako bi dozvale k svijesti probuđene persone. One su radom riješile poslijeručkovno 'padanje u nesvijest' i lakonoge, ne doimaju se umorno nimalo. Mrdanje umjesto spavanja pokazalo se kao tajna te svježine, ali i malo vremena 'bez ikoga' da zuji oko njih svakako je pridonijelo...
Tako sam ja, tipična žena s juga, napravila po tajnom receptu moje bake Franke, divnu, elegantnu, ukusnu kremu od višanja, koja je glatka, slatka i hladna kao mousse, mmmh!
Ovo je jedina prilika da nekako ne želim podijeliti recept javno (nemojte zamjeriti, molim), ali dobiti tako fantastičnu kremu, izuzetnog okusa s pokojim vrlo malim komadom višnje, a bez ikakve želatine, učvrščivača, samo sa skromnim dodacima, prirodnu, bez šlaga, bez 'makakada'... oduševljava me!
Imam nekoliko slika priprave, recimo...potrebno je samo 1/4 kg višanja:
Nakon toga, stavite kirurške rukavice kako biste sačuvali nokte od tamnjenja i spravu za otkoštavanje, no pri tom odagnate sve ginekološke asocijacije:
Uz rad (tihog!) miksera i samo dva tajna dodatka, dobili ste najljetniju kremu, kojoj se ne može odoljeti. Rashladite je u hladnjaku i poslužite uz osmijeh Mona Lise:

Broj komentara: 6:

  1. Baš si zločesta.... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ako je to radi toga sto mamim hladnim savrsenim slasticama - nisam zlocesta, nego ljubazna domacica koja prima goste salona

    ako je to zato sto ne dam (jedino) ovaj recept...shvati me:))) molim te.

    poljubac draga Inja Modigliani

    OdgovoriIzbriši
  3. Mogu samo zamislit koja je svila
    po nepcima tvoja visnja krema bila!

    Kad je riceta od bake Franke, posve je razumljivo da je ne publiciras!
    By the way, Rea, moj se dida zvao Franco!
    Hahahah!
    (I da imam kcer, zvala bi se Franca,Francesca!)

    OdgovoriIzbriši
  4. hej - hvala za rimu!!!

    "HLADNA KREMA ME MAMILA,
    OH, KAKO SAM SRETNA BILA,
    SLATKA ME GLOLICALA SVILA,
    KAD MI SE NIZ NEPCE SLATKOĆA VIŠNJE SLILA"

    aaa??? hahahaha...

    Znala sam darazumijes zasto riceta ostaje samo moja.
    Obozavam baku Franku i jedino za nju nemam osjecaj da je vise nema. Dozivljavam je kao postojecu. Pavlova kcer se zove Franka...nadam se, a i cini se tako, da ce biti dobra koliko i prabaka, jer to je bila silna zena!

    OdgovoriIzbriši
  5. ....mući ne otkrivaj tajne :-) uživaj i spremaj u škrinjicu .......<3 razumin te

    OdgovoriIzbriši
  6. Lipo je kad netko razumije 😘

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails