25. 06. 2010.

popodnevno buđenje



Kad imate finog gradonačelnika, onda u njegovoj samoposluzi pronađete svježe šumsko voće, iako ste u Dalmaciji, kraju gdje se ono teže pronađe, e! Tako ja danas svratih do gradonačelnika i kupim bobičasto voće koje je u komibnaciji sa šlagom, idealno za popodnevno buđenje!!!
A, nije loše ni uz nastavak 'blejanja' u 821. nogometnu utakmicu ovih dana...


sve što vam treba za osvježavajući popodnevni desert:

svježe maline

mirisne borovnice

prelijepe brusnice

tučeno slatko vrhnje - šlag

široka staklena čaša

sposobni gradonačelnik

Bon Appétit !

Broj komentara: 7:

  1. Aaaaaaaaaaaa, Rea Rea!!!!! :) ♥
    Sanja S.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nela T.G.:
    i ja kupila svježe višnje u gradonačelnika;)

    OdgovoriIzbriši
  3. nije mala stvar, sad mi je zbilja drago da su ga izabrali/e!

    OdgovoriIzbriši
  4. Svakako!!!!! Tip je rodjen za gradonacelnika!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma, moj tip........
    Sanja B.M.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sanjo,znala sam! Stigla u LA???

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails