15. 06. 2010.

supermarket KERUM: the quintessential Hampton style

Zašto volim našeg gradonačelnika? 
 

Zato jer odem fino u njegovu samoposlugu i uz potrebne namirnice, vrlo povoljno kupim ljetni prekrivač za nekih 90-ak kuna! I to fantastičan prekrivač koji je u moju spavaću sobu koja se sastoji od tri odvojene cjeline, unio dašak ležernosti East Coasta.

Vlasnik samoposluge, odnosno gradonačelnik, uvijek ima nova iznenađenja za nas građane!
To me tako  razveseli,  stoga rado kupujem kod njega 'spizu', ali i 'accessories' za moj dom. Neki dan sam uz ovaj prekrivač, donijela i ružičasti božur (naći ćete ga kraj plastičnih kvačica i četki za zahod), pa ga kao obožavanu dekoraciju postavila sebi na noćni ormarić koji se svojedobno prodavao kao 'stalak za telefon, idealan za tijesna predsoblja'. 
Divne cvjetne šalice za cappuccino (na slici) poklon su od Maman - nove supruge mog bivšeg muža.

Broj komentara: 12:

  1. G.S.B. :
    sviđa mi se prekirvač. i noćni ormarić. i božur...jesam li gore kliknula "Sviđa mi se" ?

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicno Rea i dopao mi se tvoj komentar: cvjetne salice za cappuccino poklon su od Maman, nove ....... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. upućujem ti osmijeh, zahvalu i namigla sam ti:)))

    hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nego, Sanjo, misliš li da i manje iskusni, znaju da na crvene riječi treba kliknuti!?!

    OdgovoriIzbriši
  5. love your sunny spirit - keep up the good work xx
    A.B.

    OdgovoriIzbriši
  6. grlim te sve do Australije!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš jako lepo...! Ja bi isto taj prekrivač za moju novu spavaću sobu. Rea skroz si me inspirirala sa svojim slikama interijera za uređenje mog novog stana, još sa onima na fejsu. Moraš doći u posjete kad ga skroz sredimo :) Inja

    OdgovoriIzbriši
  8. PREkrivač je PREdobar! :))
    S.E.

    OdgovoriIzbriši
  9. Inja, milo mi je što djelujem inspirativno:))) Hvala na pozivu - dolazim svakako vidjeti novi stan!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Liana:...ti si uvijek znala kako od "malih" stvari napraviti "velike"...tako da je ovaj prekrivac samo jos jedan dokaz u nizu;)

    OdgovoriIzbriši
  11. trudim se od zivota napraviti zabavu:))))))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails