22. 06. 2010.

martini?

Ljetna večer, koja se samo tako zove. Hladno je, mokro od kiše koja se nalijevala ovih dana, sivo kao u Skandinaviji, blago onima koji radosno 'bleje' u nogomet. Ostalim gostima salona nudim piće...možda!?!

Broj komentara: 7:

  1. D.K. kaze:
    My favorite!

    OdgovoriIzbriši
  2. G.S.B. kaze:
    moze. zajedno na terasi. neka je i hladno. ugrijat cemo se i pricom....;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha,sad sam usla s terase u salon, ozarena, jer sam se nasmijala...s Prvorodjenom sam uz Sinatru lagano zaplesala, gledale smo mjesec koji svako malo proviri iza oblaka i pjevusile...puse burica, konacno.
    Terasa je divan izbor, jer su udaljeni zvukovi nogometnog komentatora i vuvuzela,pa mozes imati svoj privatni film, daleko bolji...

    OdgovoriIzbriši
  4. baš vas vidim di plešete na terasi, uz povjetarac i povremeno obasjane mjesečinom .... filmski!

    OdgovoriIzbriši
  5. totalno filmski!
    pogodila si!
    hah, nekako ti je podosta scena iz mog zivota - filmskih! nekad se pitam 'namjestam' li ja to sama tako ili samo dozivljavam tako ili mi je sudbina tak'a!?!

    OdgovoriIzbriši
  6. to je stil života umjetničke duše :)

    OdgovoriIzbriši
  7. jasno, ti uvijek sve znas. i to ti priznajem uz damski naklon, lijepa Dea!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails