01. 06. 2010.

jutro poslije, a ja još u Africi

probudila sam se na imanju Karen Blixen
u Nairobiju je sunčano i stabilno vrijeme, za razliku od Splita


na trijemu sam polako doručkovala



i sjećala se najljubavnije scene...






... prije nego dovršim kratku slikovnicu, preporučam ovu laganu i zabavnu knjigu



koju ćete pronaći na policama knjižnica



eto. stavila sam CD kupljen poslije Broadwayskog 'The Lion King', jer mi ritam paše za jutarnje sate, pa mirno mogu otići u 'spizu'




dobro, dobro, presvući ću se u zapadnjačku robu, zbog ljudi na splitskom pazaru...
ali, dok se ja preodjenem, neka dragim gostima mog salona Elton zapjeva!

2 komentara:

  1. Greetings, There's no doubt that your site might be having internet browser compatibility
    problems. Whenever I look at your website in Safari, it
    looks fine however, when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues.
    I merely wanted to give you a quick heads up! Aside from
    that, fantastic website!

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you very much! Unfortunately, I don't know how to fix this problem... :(
    Greetings from Split, Croatia ❤️

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails