18. 06. 2010.

'must have' komad

OK, prva slika je tu da privuče pažnju.

Iz štosa sam je stavila:)))
Oduvijek imam pregaču, za kuhanje.
Za vrtlarenje nisam imala ni kada sam imala veliki vrt.
Zapravo ne poznajem puno osoba koje posjeduju ili upotrebljavaju pregaču. Znam za nas sedam žena, neke iz familije, jedna s FB-a, jedna od Bivših Žena, jedna prijateljica...preostale su glumice iz Stepfordskih supruga, Julia Cild, Babette i eventualno još poneka filmska uloga. 
Čak je i Ana Ugarković svega nekoliko puta nosila pregaču, u kojoj je onda mrtva hladna s gostima sjela za stol blagovati!?! 
Zagovaram povratak 'traverše', važan, koristan, ženstveni, seksi odjevni komad!













Broj komentara: 12:

  1. S.K. kaze:
    super slika za privlacenje paznje. imas dara za marketing :)

    OdgovoriIzbriši
  2. S.S. kaze:
    WOW!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. R.V. kaze:
    e da iman ovakvu kuzinu bila bi cesce u njoj.....

    OdgovoriIzbriši
  4. Nažalost još malo pa će postati endemska vrsta, kao i nošenje haltera (koliko ženstveniji od hulahopki). Iako ta dva odjevna predmeta ne mogu povezat (mada priznajem da bi to bilo zanimljivo) mislim da su počeli "izumirat istodobno.
    p.s. nosim traveršu

    OdgovoriIzbriši
  5. Upravo tako, Lidija! IStomišljenice smo! Dodala bih još samo jedan komad uz 'ligambe' i 'traveršu', a to je 'kombinet'!Imam ih svih boja, čak i repliku onog iz 9 i 1/2 tjedana:))), ostali su tipa M. Monroe i diiivni su, a i haljine ljepše padaju. Pouzdano znam da postoje osobe koje sve to imaju, ali su u manjini.
    Nekako se nisam iznenadila da osoba kao ti kuha u traverši:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam 4 traverse koje redovno duperam, jer se redovno izmacam dok kuham. Sam (moj hubby) ima jednu, koju sam mu poklonla za Bozic, na kojoj je nacrtana kruna, pa smo ga jedno vrime zvali "king of the kitchen".

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa, ja sam oduševljena!!! Blog mi je omogućio da upoznam VAS TAKO DIVNE!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. volim kad je muškarac kreativan u kužinavanju,sa pregačom ili bez;)....iako im pregača sasvim lipo stoji,ha,ha
    N.T.G.

    OdgovoriIzbriši
  9. tako je muževno i seksi vidjeti muškarca koji se i u kuhinji snalazi i to nošalantno...:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sigurna sam da bi ovakav goli kuvar imao dosta polaznica kursa kuvanja.Razmišljam, ne bi bilo loše doterati kg u normalu,pa da se opašem pregačom baš ovako...Ko zna gde bi me to odvelo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ha-ha-ha, sigurno bi bilo zainteresiranih kandidatkinja za kurs koji bi vodio ovakva kuhar, da!
    Hm, ako se brižljivo izabere pregača, namjesti frizura, uskoči u sexy šlapice a la MM...možda i ne treba izgubiti puno kilograma!?!
    Stavite smješak, napravite divnu večeru i zavedite svih koji se nalaze oko vašeg stola!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails