09. 01. 2011.

YOU WILL MEET A TALL DARK STRANGER



-jednostavno savršen film-

Poslastica složenog tipa - na nekoliko nivoa (može li se uopće tako reći...nebitno sada, pod dojmom sam, dakle: opravdano mi je), 
zahtijeva, ali i samoizaziva usredotočenost kako nijedan užitak ne bi promaknuo, kako nijedan detalj ne bi ostao neodživljen, kako bi baš sve bilo zapamćeno, uhvaćeno.
 Pronašla sam sve segmente koji čine dobar film - životnost, sjajnu...ah...muziku, slikovite i upečatljive karaktere, genijalnu glumu, podnošljiv ili unormaliziran vudialenovski cinizam, uz fotografiju, atmosferu, boje, na perfektan način pružen doživljaj svega...
Ne znam u čemu sam prije ili više uživala...u priči s doooobrim 'okvirom',
humoru, tragikomičnosti, slikovitost, do besvijesti privlačnom, šarmantnom kaosu koji nije izgubio elemente realnosti normalnog života........
Da, otkako se u zadnje vrijeme, moj obožavani Woody Allen okrenuo Europi, zamijenio New York Londonom ili Barcelonom...ublažila se njegova granično nepodnošljiva neurotičnost i naprosto mi je bolji, još bolji, draži, geijalniji...ma, savršen i točka.
Nemojte propustiti doživljaj...ni slučajno.

Broj komentara: 10:

  1. Natali Garic: Gledala sam ga nekidan u avionu..super x

    OdgovoriIzbriši
  2. Dijana Ciclone: Predivan!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dijana Ciclone: Sad ga odgledala, puna san dojmova!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dijana Ciclone: Jedino mi bude zaj kad gledan takav film, da ne zapisen sve te dojmove i ideje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Znam to, Dijana! Mozda je vrijeme da u damski notes ipak koji put zapises neke dojmove...kao inspiraciju za daljnji vlastiti zivot...

    OdgovoriIzbriši
  6. Dijana Ciclone: Eeeeee

    OdgovoriIzbriši
  7. Silvana Tvrdic: Nevjerojatnu faza Woodya..Jedan film bolji od drugoga.. Predzadnji mi je ipak bio drazi..

    OdgovoriIzbriši
  8. Nevjerojatna!!!! OBOZAVAM sve u zadnje vrijeme!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails