02. 01. 2011.

opuštanje

Ovakav prostor djeluje jako dobro 
nakon kičastih blagdanskih dana,
poput 
ljekovite juhice,
konkretnog kvalitetnog jednog pića ili
udisanja čistog zraka u neobaveznoj šetnji...
 Ako se desi da vas Tony Espuch, 
vlasnik  Azul Tierra,
pozove u posjetu,
imat ćete priliku vidjeti divno uređen dom. 
Osobno ne mogu preboljeti što i sama nisam vlasnica Chesterfield sofe, a skoro mi se to dogodilo prije godinu dana... 

Broj komentara: 8:

  1. Narcisa de Kulis: LIPO!

    OdgovoriIzbriši
  2. S, nekako znam da je ovo tvoje...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na inspiraciji. Super muzika, kao iz mog ovdasnjeg omiljenog omiljenog restorana :)

    OdgovoriIzbriši
  4. meni djeluje pre hladno i tmurno...

    OdgovoriIzbriši
  5. Hm...to je taj moderan stil, čistih linija, prirodnih boja i materijala, malko otoplkjen drvenim podom i ormarima...
    Nije baš moj stil, ali ...'čisti me' na jedan način...nakon blagdana mi došlo ljekovito:)
    Za ekscentrične, bujne ličnosti jest malko tmurno ili hladno, da.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails