11. 01. 2011.

večeras sam pretjerana

Topla je noć. Otvorena francuska vrata balkona. Ne snalazim se... je li ovo proljeće ili koji vrag... Remeti me vrijeme koje nije u skladu s kalendarom, onda malo šiznem, možda najsličnije simptomima punog mjeseca. Razumljivo. Za jednu vješticu, dakako.
Danas sam imala divan dan. Da, divan. Iako se nisam probudila raspoložena, iako mi je prošla noć bila u kategoriji trilera. Na pola jutra, dok sam boravila u svojoj garderobi, isključio se loš osjećaj i preplavila se sreća. Onako... 
Zadržala sam je tijekom popodneva, skoro do sada. 
Izašla sam na svoj lijepi balkon, u daljini ugledala padinu Marjana, krovove koje volim i bacila bliski pogled na svoje cvijeće, zimski zapušteno, na moju sramotu. Ipak, protrljala sam među prstima lavandu i udahnula je do gornjih sinusa. Mmmh, kakva divota. Uvijek kad uživam, sklapam oči, postala sam odavno svjesna toga. 
Na miris lavande, iza sklopljenih vjeđa ukazala mi se vila...Italija...barokna je...kičasta...bezobrazno raskošna...stvorena za hedonističko provođenje vremena...žarkih boja...mistike pomiješane s uzbudljivim...onda shvatim da sam u nekadašnjem malom samostanu na samoj stijeni, koji je nekada bio biskupska rezidencija...sada je impresivna vila...antikni namještaj, atmosfera 17. st...indijanske smokve na terasama s moćnim pogledom koji osvaja jutrima i noćima na isti, snažan način...terase prema moru, privatni vrt, pa stražnji vrt, mjesta s mirisom citrusnog voća, na kojima se možeš odlično sakriti od svih od kojih se želiš ukloniti...mokra mi je kosa nakon kupanja u bazenu...u ruci ledena čaša, čujem zveckanje leda kako se pomaknem...osjećala sam terracotta pločice pod nogama prije nego sam otvorila oči i shvatila da gledam palme iz mog splitskog vrta...nasmiješila sam se, jednim kutkom usana više, ono tuđmanovski.
Evo vam. Dajem vam da uđete u moju viziju. Uživajte.

Broj komentara: 36:

  1. Mia Gale: uffffffff.... ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Narcisa de Kulis: jao...jao Rea,pusti nas da živimo u neznanju.....ovako nas samo mučiš;))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Narcisa de Kulis: pretjerala si, nemoj više mirisat lavandu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Narcisa,neee...zasto u neznanju!?! Mali, pretjerani, dekadentni izlet sasvim relaksirajuce dodje na pocetku sasvim ozbiljnog ili obicnog ili predvidivog tjedna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Narcisa de Kulis: Zato jer kad vidim onu kuću,poželim se teleportirat,čak me ne zanima ni kako vlasnik izgleda....

    OdgovoriIzbriši
  6. Narcisa de Kulis: a gdje je ta čarobna lokacija?

    OdgovoriIzbriši
  7. Na prodaji je,zbilja!
    Nisam je kupila,ali u Salonu je dopusteno da te bas ja tamo docekam...svrati, pozivam te:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Narcisa de Kulis: ajme...je li ima kakav princ na raspolaganju?

    OdgovoriIzbriši
  9. Cuj,dade se i to nabaviti;) Dobro, mozda i nije plave krvi, ali da bude diiivan, da pristaje u ovaj prostor i da se neocekivano zaljubis onooo...

    OdgovoriIzbriši
  10. Narcisa de Kulis: evo me, ja u onoj predivnoj rustikalnoj kuhinji,sjedim i pijem kavicu,čekam te da odemo na bazen;))))a onda sjednemo na terasu i popijemo još jednu uz predivan kolač od šumskog voća.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako si znala koji sam kolac napravila!?! Nevjerojatna si! Hocemo li na prednjoj terasi ili u straznjem privatnom vrtu!?!

    OdgovoriIzbriši
  12. Narcisa de Kulis: ja bih nešto sa pogledom na more....znači prednja;)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Narcisa de Kulis: evo več čujem zvuk galebova,miris lavande sa terase,šum mora.... veličanstvena pjesma svih zvukova i mirisa.

    OdgovoriIzbriši
  14. S tobom sam na prednjoj terasi, umjereno ćakulamo, neopterećeno, kako nam dođe...prepustili smo se mirisima, zvukovima i spokoju koji graniči s radošću, optimizmom, obećavajućim danom...ah, dobro započet dan!

    OdgovoriIzbriši
  15. Sta je ovoooo...koja ljepotaaaaaaaaaaaa!!! HVALA NA OVOME!

    OdgovoriIzbriši
  16. Slike,muzika,tvoje rijeci,zacarala si me!
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  17. O Mio Babbino Caro / Puccini me podseca na film 'A Room with a View' koji je opet na mojoj listi da ga ponovo pogledam i podsetim se. Miris lavande se siri daleko i stize do nas u dijaspori. Drago nam je da su ti ozdravili sinusi :) Ajmee, a fotke, kako je to predivno. To je raj na zemlji.

    OdgovoriIzbriši
  18. Rea,ti si upravo takva,sazdana od emocija,strasti,ljepote,posebna. Znam te ljepoto...

    OdgovoriIzbriši
  19. U mojoj zemlji oblacno. Zato hvala!

    OdgovoriIzbriši
  20. koji mot za pjesničke figure!!

    barataš s njima, manipuliraš, pretačeš ih u sliku, motaš oko malog prsta kao najvještija kurtizana nekog balavog seljanina, svega mi :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Silvana Tvrdic: Savrseno! Mogla bi istrest kufere i odmah pocet zivit..

    OdgovoriIzbriši
  22. Dala sam batleru da me raspakira i cekam te Siki s aperitivom.....haha

    OdgovoriIzbriši
  23. Sandra Šimić Brkić: Idila! Ludilo, ma gdje si samo ovo našla? Već sam ušla u taj film...

    OdgovoriIzbriši
  24. Samo udji....sve sto moras imati je leprsava haljina, mozes odbaciti sandale s dragim kamenjem i ostati bosa, toplo je...pridruzi mi se!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  25. Svim Anonimnima gore:
    hej, ljudi, svi ste pozvani u ovu divotu!!!
    Hvala na divnim riječima.
    Vilu sam pronašla za vas...ne bi li izašli iz oblaka na tren, osjetili okus morskog zraka koji donosi vjetar s mora, ne bi li nam sunčeva toplina izazivala salve smijeha...
    a, kad padne mrak, servirala bih vam bogovsku večeru uz svjetlost svijeća...

    OdgovoriIzbriši
  26. Dea,o Dea,
    a, samo sam pretočila emocije na blog...
    Tvoje riječi su te koje su posebne, slikovite, duhovite, divne!!!!!!!!!!!!!!!!! V.T.

    OdgovoriIzbriši
  27. Sandra Šimić Brkić: već sam ti se pridružila i ostajem tu do daljnjeg..

    OdgovoriIzbriši
  28. Uživam što si mi gošća..! Ne mrdamo odavde...

    OdgovoriIzbriši
  29. Sandra Šimić Brkić: Ma nikako... iako moram otići iz filma na sat vremena ali TORNERÓ SUBITO!

    OdgovoriIzbriši
  30. Naci ces me na istom mjestu. Samo poviri na terasu...

    btw:jesi li me htjela ubiti s onim na gmail....ne vidim uopce kako pisem.....

    OdgovoriIzbriši
  31. Sandra Šimić Brkić: Prvo sam ubila sebe... vjeruj mi... a onda sam ti morala proslijediti to isto...

    OdgovoriIzbriši
  32. ok, dvije mrtve plavuse.
    podhitno, dodji u Postiano, u vilu, sunce ce nas ozdraviti!

    OdgovoriIzbriši
  33. Sandra Šimić Brkić: Dolazim natrag za sat vremena... ciao... uživaj u tom suncu iako je južina!!! Pridružim ti se kasnije...

    OdgovoriIzbriši
  34. Perfektno. Bez ijedne greske. Divim se i ne mogu prestati!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails