22. 01. 2011.

miris žene

Broj komentara: 9:

  1. Sandra Šimić Brkić: Draga vidim da ti je danas inspiracija Chanel No. 5... znam da je to kultni parfem, ali ima jedan po mom ukusu puno profinjeniji i već dugo ga koristim, a ne bi ga mijenjala ni za jedan drugi... isprobaj CHANEL ALLURE SENSUELLE... parfem br. 1... mislim da bi ova reklama išla bolje uz taj Chanelov parfem

    OdgovoriIzbriši
  2. Silvana Tvrdic: Slazem se!! Obozavam Allure...

    OdgovoriIzbriši
  3. Silvana Tvrdic: zaboravih....reklama mi se uopce ne svidja..:(

    OdgovoriIzbriši
  4. moj je 'COCO' ! Ja volim ovu reklamu:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sanda Matosic: A ja ih duperam po stadjunima, Allure ljeti, 19 u jesen, Coco zimi, a Mademoiselle u prolijece. Na 19 sam posebno slaba, jer mi je to bio prvi parfem, darovan od predragog prike.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zapravo, ja do vrlo nedavno nisam bila tip za Chanel mirise. Moji su sasvim drugi mirisi! Chanel me podsjecao na raznorazne svekrve, bozemiprosti, narocito na zadnju nekako...
    Sada mi COCO godi. Iako cu se sigurno vratiti svojim mirisima...i...ako sam bionda i nordijske puti, meni odgovaraju intenzivni mirisi i nekako me pamet po njima, a i sama sebe tako dozivljavam:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sandra Šimić Brkić: Vidim da ne spavaš kao ni ja... ajmo još malo o mirisima... oni su realni, tako vječni, a svaki nas podsjeća na nekoga ili nešto... ili budi u nama razne osjećaje od onih lijepih do onih ružnih... nisam te nikada pitala koji su tvoji omiljeni mirisi?

    OdgovoriIzbriši
  8. Taman legla, nakon filma i vijesti od potomka s probemima, dobrim vijestima, huh.
    Vise Givenchyjevih, Hermesov Caleche, Gucci...recimo naj. Neko kratko vrijeme 5th Avenue od E.Arden, Ali, kod Givenchyja nadjem najslicnije mojoj osobnosti:)
    Ali, kad upotrebljavam neki parfem, onda samo njega upotrebljavam, nemam za dan, za noc, za specijalne prilike, itd.
    Da, uvijek vezujem za ljude mirise. Mirisi su mi vazni, pamtljivi. Tako npr. White Linen od E.Lauder mi je vjecno vezan uz Anna M., vrlo dragu osobu iz mog zivota i kad sam probala ga koristiti, nisam mogla, bila sam previse Anna, nisam bila ja....to nisam mogla podnijeti.
    Nikad ne koristim one u trendu, to nije moj stil, kao i hodati ulicom i mirisati u prolazu kao ostali.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sandra Šimić Brkić Isto vrijedi i za mene... niakda ne upotrebljavam mirise koji su u trednu i kad koristim jedan onda ga uvijek koristim... i ja volim Givenchyjeve ali i Guerlanove... dragi mi je i Gucci ali mojoj osobnosti nekako najviše odgovara Allure Sensuelle i koristim ga već neko vrijeme jer se osjećam uz njega nekako svoja...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails