27. 01. 2011.

preporuka



Divan film, koji vrijedi pogledati.
Kako sam dobila delikatna mišljenja drugih kao odgovor na svoje oduševljenje...ne ufam se pisati o vlastitom doživljaju. Tek, eto, govorim da je film odličan, gluma perfektna, estetika vrhunska, muzika savršena, a svi kojima se svidio 'The Hours', voljet će i ovo djelo...
Jesam li mogla biti kraća, a jasnija?
Nisam.

Broj komentara: 10:

  1. julianne moore OBOOOOŽAVAM!! kamera mi se po slikama čini odlična, a kad potpisuje tom ford tesko da moze biti lose, moram pogledat! grazie :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti to svakako moraš odgledati! Znam to.
    P.S. I ne obozavaš Julianne Moore zbog slicnosti...nego zbog njene izvanredne glume!?!
    :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Silvana Tvrdic: Che classe....che stile...Tom Ford je u svakom kadru!

    OdgovoriIzbriši
  4. uh, je. i zato je sve tako perfektno elegnatno, uz sve ostale elemente...

    OdgovoriIzbriši
  5. hahaha, zbog svega -cila je lipa, simpatična, nasmijana, zna se transformirati....najdraža mi je.
    vratim se s komentarom kad pogledam film :*

    OdgovoriIzbriši
  6. I meni je!!!
    Čekat ću tvoj komentar, jako me zanima!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mia Gale: Od Toma Forda ništa manje nisam ni očekivala, a o mojoj oduševljenosti likom i djelom Colina Firtha je bezpredmetno raspravljati, jer je ljubav slijepa :-))))))))

    OdgovoriIzbriši
  8. Vicko Pečarević: a ja sam mialia da si stavola to rdio onog lipog mercedesa, koji mi se puno svidja...

    OdgovoriIzbriši
  9. Mia, potpuno je slijepa, da!!! Ljubav mislim, prema Colinu...ah

    OdgovoriIzbriši
  10. Vicko-znam da volis ovakve stvari:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails