29. 01. 2011.

sjaj mladog mjeseca

Ni vampiri nisu više strašni kao nekada...dapače!
Vanity Fair Photos by Bruce Weber

Broj komentara: 9:

  1. MMmm..zgodan.... Rea jel znamo tko je on??? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Daaa, jako je zgodan! Naravno da znamo, glumac Robert Pattinson, najprivlacniji vampir danasnjice!Ovakva vampir dopusta i poljubac bez straha...hahaha.

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga Selanec Barbieri: meni je taj tip (dečec zapravo) totalno bezvezan. ne svidja mi se...

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga Selanec Barbieri: pa nije. svakome se netko svidja vise ili manje. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Poštovana,
    slučajno sam naišla na Vaš blogg i speechless sam, toliko ljubavi, pozitive, znanja, koju pokušavam da kanališem i sama, al ljudi danas imaju potrebu da vas vire, špijaju i ćute....hvala Vam..i 'Prvorođena me oduševio..mislim da se tako zove..pozdrav iz Sarajeva..

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Vam. Koji divni komplimenti! Koji je to užitak znati da se netko opusti uz moj blog...neprocjenjivo!
    S obzirom da iznimno volim Sarajevo, pozdravite svoj grad,
    popijte (molim Vas)kahvu u moje ime u 'Ribice' - mjesto koje je najljepše na svijetu,
    a ja grlim Vas i budite i dalje sa mnom,
    bit ću sretna zbog te činjenice da smo skupa...jasno, pozitivne i nasmijane!

    OdgovoriIzbriši
  7. P.S. Naravno da ste vidjeli ovaj post:
    http://mojsalonzadurenje.blogspot.com/2010/05/odo-tren-do-sarajeva.html
    !?!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails