13. 01. 2011.

ritzy

ON JE MOJ PRIJATELJ
Sigurna u njegovu televizijsku budućnost!
Nadam se da će ga ipak u našoj zemlji prepoznati, prije nego uspješno odskoči preko granice. 
...ionako nama svi odlaze, samo zato što nadmeno mislimo da možemo biti lagodni u tom pogledu...OK.
...
Podržavam ga u svemu što radi. Sigurna u to.
...
Dozvolite da ga predstavim koristeći  njegove fotografije, kada se zabavljao fotografirajući svoje prijatelje...nije profesionalni fotograf!
A, onda su to poželjele i neke poznate osobe...

Volim ga
jer je neodoljivo 
jedinstven.

Broj komentara: 17:

  1. SUPERRRR!!!!!!!!!!!!!!
    A SUPER JE I PRIJATELJ;)
    I MUZIKA ISTO!

    OdgovoriIzbriši
  2. Narcisa de Kulis: predobar je;))) uspjet će...ne brini.(već si mi ga preporučila?)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesam! Genijalan je - ukupno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Siguran i ja da hoće!!!!Odličan je!A ti pokazujes svoju svestranost na naše zadovoljstvo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaka cast! Glamurozno! Lajkam!

    OdgovoriIzbriši
  6. Znam ga osobno i potvrdjujem da je zbilja potencijal!

    OdgovoriIzbriši
  7. SVIDJA MI SE!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. O dli can !!!
    Btw/jedna fotka u tvom stanu?jedna pored tvog ribnjaka ili ne?mislim da sam po modelu shvatila..

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve mi se sviđa ovdje!
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tia Maria Svircevic: pre dobro!

    OdgovoriIzbriši
  11. Uh, drago mi je Tia, da to kazes..!

    OdgovoriIzbriši
  12. Bit ce nesto od ovog mladog covjeka,odusevljena sam fotkama!!!!!!!!!!!!!!! Superr!!

    OdgovoriIzbriši
  13. baš baš lipe slike!! sretno ritzy :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Samo je pitanje dana!
    Znam ja za njega, prepoznala sam fotke koje sam već viđala. Više nego odlično!

    OdgovoriIzbriši
  15. Da, Tadeja, ja jaaako vjerujem u njega!!!!!!!! I doista mu to želim!

    OdgovoriIzbriši
  16. jako je zgodan tvoj prijatelj;)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails