30. 01. 2011.

vodim vas na izložbu, večeru, na čarobni počinak

Da sam u Stockholmu, a nisam, odšetala bih do Nordiska Museet, jer ovo je, kako se čini, moj muški vikend.
Znam tko je u tom gradu i tko bi mogao otići umjesto mene:)
Uh, kako volim tamošnje boje, rado bih sada lutala očima po tim sivoljubičastoplavkastim nijansama, vrlo rado.
Salon služi za virtualne doživljaje, putovanja, gastro ili neke druge užitke, pa umjesto da duljim, vodim vas na izložbu, a potom na ranu večeru. Može!?!
Prije svega, da se smirite, ovdje idemo na dobru večeru...
Umireni spoznajom da nećete ostati gladni, a ni žedni, krenimo s izložbom...
Kada, nakon večere, okrijepljeni i razgaljeni, budete htjeli luksuzni počinak, na nekom posebnom mjestu, vodim vas u najstariji grad u Švedskoj, nedaleko Stockholma - u Sigtunu. Osobno bila, uživala, neću vas razočarati.
Najprije ćemo prošeteti uz jezero, a onda...
klikni ovdje!!!
Aaa? Može!?! Ništa ne morate razmišljati, vodim vas ja, predajte se u moje ruke, bit ćete očarani...znam.

4 komentara:

  1. Slatka gospodjo,
    Uzivao bi s Vama!!!
    Vas odani,
    N.Z.

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo je predivno Rea. uvijek iznova iznenadiš. hvala ti što postojiš za svih nas. nemoj nas nikada napustiti, jer ne znam kako bez tebe!

    #anonimna odana#

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuh, kako mi ovo zvuci privlacno..

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala N.Z. što ste odani:)
    Možete sa mnom uvijek i svugdje - virtualno, zato budite i dalje moj salonski gost i uživajte!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails