14. 01. 2011.

njeno veličanstvo - juhica

Sumrak radnog tjedna. Blagi umor ili makar dosada rutinskog posla u tijelu, u glavi. Pred nama očekivanja većeg ili manjeg tipa od ovog vikenda. Mali pad energije nadoknadimo laganim, a dobrim, ukusnim, a ne preteškim, utješnim i zadovoljavajućim - današnjim ručkom. Kako blagdani još struje negdje u dubini, juhe svih tipova stupaju na scenu. Dajte sebi odgvor na pitanje koja vam najviše odgovara. Dopustite sebi biranje, polako, dobro promišljeno, uvažavajući vlastite želje... Ako uz to imate nekakav topli, rustični, mmmh ukusan kruh, focacciu, slično i okrepljujuću čašu najboljeg vina, napravit ćete sebi svoj mali praznik!!!
Ako se netko hoće pridružiti mojoj osobnoj petkovnoj fešti, podijelit ću sreću..!
Bon Appétit!


Broj komentara: 12:

  1. Mmmmmmm, kako prekrasno mirisu ... mljac mljac ... predivno, Rea, koja inspiracija :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Narcisa de Kulis: ja sam juhašica....teška.

    OdgovoriIzbriši
  3. Silvana Tvrdic:
    Savrseno!!! Ovakvi ruckovi su cesti u mene..Svi to obozavamo! U danasnjoj express teci se kuhala poma, kapula, kumpir, tikvice, balanzana, peperon, selen, karote, komad cavolfiore bilog i zelenog...jednostavno sve ono sta sam imala u frizid...eru..Manji dio izmiksala..dodala skuhane dvi tri sake ditali rigati..zalila sa savrsenim maslinovim uljem iz susjedne mi Brisighelle, brdasce izvrsnog grubo naribanog parmezana... Casica dobrog crnog vina i fina muzika upotpunjuju atmosferu zimskog obida za koji je potrebno cca 15 min!!! P.S. fotke koje si izabrala su savrsene...jedna me cak inspirirala za sutrasnji obid..

    OdgovoriIzbriši
  4. Dijana Ciclone: Ja na poslu, petak je, snage pri kraju a vi me "matate" sa ovakvin delicijama, uffff! Silvana, vengo anch'io?

    OdgovoriIzbriši
  5. Nela Tičinović: za mene ručak nije ručak ako ne popapam nešto sa žlicom....savršene su ove jušne čarolije na slijama!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala, hvala, hvala, hvala, hvala.
    Drago mi je da sam isnpirativno djelovala, strašno mi je milo!!!
    I ja obožavam juhe svih vrsta.
    Danas smo imali moj omiljeni clam chowder ali ne Manhattan (crveni), nego New England (bijeli). Uz to idu krekeri sa seazmom na vrhu i dooobro crno vino. Cappuccino nakon. Eto!
    Hvala za slike...stavila sam ih jer su mi zbilja bile mljac!

    OdgovoriIzbriši
  7. mmmmmmm mljaaaac!! ovu sedmicu radila od bundeve, korabice i mrkve - omiljena, i danas jela od mrkve i đumbira.
    slike - prava napasat!

    OdgovoriIzbriši
  8. I tu smo slične!?!
    Uh, sad bih tako raaado jednu zdjelicu juhice...:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajmee ... Mljac, mljac ... Yummmie ... Pojeo bih sve ove fotografije, tako su dobre, hahaha :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Dea, nisi mi umakla! Nadam se skorom salonskom......piću!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails