29. 01. 2011.

kako provesti subotnju večer


svakako se osjećajte posebno,
makar u sebi...
Vintage Madison Ave

Broj komentara: 6:

  1. Narcisa de Kulis: subota ka subota,ali ove žene,ovi muškarci,ova moda i to vrijeme....nešto predivno.Voljela bih biti u tom vremenu;)))Divno!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. U danasnjoj virtualnoj istreniranosti, makar se zamislimo takve i s takvima:) Divno!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja se nalazim u gospodicni na slici br. 2. Ova zelena boja mi savrseno istice azurno plave oci i porculanski ten....neodoljivo sam fantasticna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, fantastična si, pomalo dramatična u onom dobro smislu!
    Ja sam fatalna kao gospođica br. 1. Uvijek teatralna, pa ko me može pratiti, prati me, a ko ne...nije moj problem:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. ja to kazem ovako....tko me voli - blago mu se, tko ne - ne zna sta propusta!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sviđa mi se! Jako mi se sviđa!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails