17. 01. 2011.

blind date

Danas sam imala dogovoreni susret, u zgodnom kafeu, s osobom koju - ne poznajem. 
 Nije li to divno!?! 
I kad ste svi promislili da sam imala dogovor s nekim muškarcem, jer na taj način radi ljudska mašta, smjesta vas i razuvjeravam, jer imala sam 'blind date' sa - ženom.
Da pojasnim...
Ja sam od onih koji su na Facebooku. 
Uh, kako popularna tema...je li to dobro, je li loše, od koje životne dobi je dopušteno, stvara li ovisnost, izlaže li osobu javnosti u većoj mjeri od normalne, otuđuje li...tisuću umnih pitanja!
Ja sam mirna, jer za mene je to dobro i točno znam zašto, imam životnu dob koja podrazumijeva samostalnost u odlučivanju i kakvo takvo korištenje razuma, nosim se s eventualnom ovisnošću, volim se izlagati javnosti iako doziram svoje ogoljavanje, ne postoji otuđivanje veće od onog koje bi postojalo da Facebook ne postoji.
Danas sam se osobno upoznala s mojom FB prijateljicom.
Viđale smo međusobne fotografije, komentirale niz situacija dobrih i loših, radovale se njezinom napredovanju u karijeri, razmijenjivale mišljenja o djeci, receptima, aktualnim temama, svačemu. No... nismo se poznavale. 
Jutros sam imala tu čast.
Čekala me u desnom uglu kafea, obasjana suncem, blistava, širokog osmijeha, srdačna i topla, sa velikom šalicom ukusne kave pred sobom.
pariški i splitski običaj je da se pri susretu poljubimo, što smo i uradile, odmah imajući osjećaj da se dobro znamo. Ugodna jutarnja 'ćakula' dokazala je da sam bila promicljiva u stvaranju prethodnog spontanog mišljenja o Frendici. 
Ona je upravo onakva kakvom sam je zamišljala - otvorena, srdačna, inteligentna, draga, elegantna, direktna, izrazite osobnosti, normalna osoba s kojom je moguće tisuću tema pretresti, a ne osjetiti pri tome napor. 
 Eh, taj Facebook...umjesto otuđenja i zgražavanja, donio mi je novo poznanstvo u liku divne osobe koju ne bih bila srela...na ulici.  
 Još jučer je za mojim stolom, kao važna nedjeljna tema bilo pitanje:
Treba li dozvoliti otvaranje profila na Facebooku djeci na pragu puberteta?
Pitanje je potaknulo žućnu raspravu, prisutne probudilo jače od kofeina, trgnulo.
No, to je posebna tema. 
Imam svoje mišljenje, ali ga ne žeim miješati s današnjim doživljajem Frendice koja je upravo tim načinom dobrodošla u moj svijet.
Hvala Facebooku.

Broj komentara: 7:

  1. nisam na fb, ali zavidim na blind date-u iskreno!
    volim ovu pjesmu jako:)

    OdgovoriIzbriši
  2. I u tome si sretnica, je li???

    OdgovoriIzbriši
  3. obozavam ovu pjesmu!
    kako je tebi samo zivot interesantan,blago ti se!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja imam vrlo pozitivnih iskustava sa interenetskim prijateljstvima koja su se preselila u stvaran svijet, kao i onih drugih. Fejs mi nije sjeo, to je meni jednostavno sve skupa preblesavo i teško se snalazim, ali sam registrirana, pa nek' stoji.
    S današnjim načinom života mnogo ljudi ne bismo sreli niti iuspostavili kontakt da nema Interneta i sve se svodi na ovo što si rekla, samo treba znati i odlučiti koliko sebe, kad i gdje želiš dati javno. A osim toga još uvijek postoji famozna opcija delete ili nejavan profil. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Slažem se s tobom, Tadeja!
    U svakom detalju...u redu, osim da se ne snalazim na 'fejsu':) ali, u svemu!

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja imam profil na fejsu i veoma sam zadovoljna.Stekla puno novih poznanstava a zahvaljujući fejsu javili mi se i stari prijatelji rasuti po svetu.Sve u svemu pozitivan stav i mišljenje,a naše godine nam dozvoljavaju i malo neizvesnosti:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Tajanstvena, drago mi je da si i ti pronašla prijatelje, poznanike i druge na tom famoznom fejsu!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails