15. 01. 2011.

alice in wonderland

Nikada do sada nisam bila Alisa u zemlji čudesa. Ni kad sam imala nejake godine. I mada sam osoba prebujne mašte, kao da sam se skanjivala prepuštanju filmovima ili knjigama te vrste. Pomalo sam se divila ljudima koji imaju tu sklonost, a onda i sposobnost pravog doživljavanja raznoraznih vrsta bajki. 
Ne znam jesam li se 'igrala na odrasle' prerano, je li utjecao odgoj, jesu li me oblikovale životne okolnosti, rano majčinstvo, različiti karakteri muževa na koje sam se lako i brzo adaptirala, svaki puta možda gubeći djelić sebe ili se samo oduvijek od mene tražilo da budem ozbiljna, savjesna, sabrana, realna, odrasla, što li već!?! 
A, nisam neki seriozan tip. Mislim...maštovitija i zaigranija i veselija od svih koje poznam ukupno, samo nekako bez dopuštanja sebi da otplovim onim vodama koje nisu 'primjerene odraslima'. 
Uh, kako danas drukčije gledam na sve to. 
Ova  promijenjena ja. 
Sijaset sam se puta mijenjala, svaki put nadograđujući sebe i bivajući sve bolja, znam to i bez da mi dodijele orden. 
Znam, jer kad pogledam iza ramena na sebe nekadašnju, malo se iznenadim, rastužim, ponekad se doslovno snebivam na staru sebe. Tada mi bude jasno da sam - bolja. 
Onda sam i vlastito napredovanje prihvatila, nastojeći ne prekinuti taj trend. 
I stvari su se odjednom počele slagati, kockice mozaika upadati na svoje mjesto, sve svjesnija nikad bolje slike koja se rađa, a na kojoj sam i ja. 
U međuvremenu sam razvila vještinu igranja 'životnog tetrisa', a onda se tome nečujno pridodalo opuštanje, pa vjerovanje u sebe, doduše sve na trnovit način (ali kako bi drukčije), pa sam se počela voljeti. 
I sve sam ovo, vrlo suhoparno, iznijela ili nabrojala, samo da kažem kako sam danas prvi puta u svome životu gledala jedan film, namjerno ga ne imenujem, koji spada u žanr koji me nije nikada naročito privlačio. 
Danas sam spoznala i zašto. 
Tek nakon što sam se, zahvaljujući promjenama, vratila samoj sebi, u ovim godinama sam sposobna biti Alisa, koja vidi i osjeća čudesa, pa onda i uživa u njima, bez straha da je to neprimjereno. 
Moje posvemašnje uživanje u čudesnom filmu i to snagom čiste dječje prepuštenosti doživljavanju, potvrdilo je da je rođena - Nova Ja. 
Nikad nije kasno dodati čaroliju ili maknuti ograničenja koja smo sami sebi nametnuli, makar je faza odrastanja odavno završila. 
Ima li što divnije!?! 
Nema.
P.S. Nisam gledala Burtonovu 'Alice in Wonderland'. Samo sam shvatila da mogu  biti Alisa...konačno.

Broj komentara: 15:

  1. Iskreno,iznenadjujuce,tuzno,lijepo,toplo.Smijem li te zagrliti,jer si tako divna??

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro jutro, Alisa. Diras srca jutros. Postoje oni koji nikada ne mogu dozivjeti caroliju. Ti si sretna! Bolje ikad nego nikad. Rijetke su osobe kao sto si ti,znas li ti uopce to??????

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitam na danasnjem blogu! Postovanje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Za pretpostaviti je da se ne smije pitati o kojem je nespomenutom filmu rijec, steta.
    Volim kad nam preporucis i to.
    Ali razumijem da je danasnji blog vrlo intimna stvar.
    Svidja mi se.
    Lijepo provedi svoj vikend, Alice!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrlo lijepo!!! Bravo Rea!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Da,da nikad nije kasno, Andrea!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sladjana Rankovic Biljman: I nije kasno ...ni za sta ... meni se ponekad desi da , kad ostanem sama ,pustim na ''max vol'' Ramones , Clash , AC DC i , ovako ''tapacirana oko stomaka'' skacem kao sa uma sisla !!!Probaj , sasavo zvuci ali je super !!! Inace ,film je ,sto se animacije i glume tice ,fenomenalan ALI GA JA NE BIH PREPORUCILA MLADJIMA OD 49 godina ...ja imam 48 i ZIVA SAM SE ZGROZILA NAD NEKIM SCENAMA !!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sladjana, nisam gledala taj film...samo sam, usporejujuci se s Alisom, upotrebila slike iz Burtonovog filma i tako zavrala neprijatelja:))))
    Uh, za puno toga nije kasno, jasno:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Današnji moji 'gornji',
    hvala na komplimentima i na gostovanju u subotnjem Salonu!
    Da, možete me zagrliti - hvala na tome:)))
    Nažalost, film neću otkriti jer, da, ostaje moja tajna mala...
    Također - želim super vikend, od srca!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sladjana Rankovic Biljman: Znam , znam ...Dobro dosla u svoj Wonderland , Nova Ti ... :-)))

    OdgovoriIzbriši
  11. ček, ovaj post nisam komentirala? uh, obavimo i to:)

    nisam sklona religijsko-tomističkom tumačenju osobe, ali mislim da smo dužni stalno raditi na vlastitoj osobnosti/karakteru/ličnosti, tko što voli. Osobnost dobivamo, da, ali ona nije jednokratno determinirana.imamo pravo ali i dužnost stalno je poboljšavati. i zato veliko BRAVO za promjene - imam sebi krvno jaaaako blisku osobu kojoj strašno zamjeram šta nikada nije radila na svom karakteru.
    "ja sam takav/a" najslabija je skuža kojom se netko može poslužit.

    inače, i mene nervira ta "naša" pretjerana racionalnost, kad te stignem godinama možda se i ja pohvalim istim uspjehom :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Dea, Rea ovdje :)
    Šteta je ne raditi na tome.Ne samo jer se puno može napraviti, već se time i život puno uljepša! A, to je već nešto.
    Ja sam se straaaašno mijenjala i promijenila, nikad sam bolje. Doista.

    Želim ti da se kad pribrojiš godine, pohvališ TIM USPJEHOM, jer - doobro je, odlično je, savršn je osjećaj!
    Poljubac!

    OdgovoriIzbriši
  13. pa bravo rea!!! to je stvarno uspjeh!

    ja se trudim stalno radit na sebi, i fakat sam se razočarala u tu inertnu "ja sam takva" osobu. i ne mogu preko toga....

    iscjeljuješ... :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Drago mi je da tako djelujem, a u stvari samo prenosim vlastite osjećaje ilitiga istinu:)))
    Baš te volim:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails