18. 01. 2011.

danas je poželjna relativna neobuzdanost



za stolom...

Menu
gnijezda sa šumskim gljivama i prepeličjim jajima
limun njoki s junećim odrescima u umaku od bosiljka i češnjaka
cheesecake sa sirupom od višanja
 (klikom na podcrtane riječi, 
dobit ćete recepte ovih divnih jela) 

Broj komentara: 10:

  1. Hahaha Reaaaaaaa!!!!! HVALA!
    Još se ja pitam odkud su svi odjednom navalili na moj blog, rijetko je toliko posjeta odjednom, a da nisam objavila novi post :)
    Ako smijem sugerirati, sve OK. sa cheesecakeom, od svih meni je ovaj najdraži, ali obratite pažnju na čokoladu na mom blogu! :)
    Hvala Rea, puno! Na neobuzdanosti! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Tadeja,
    ja sam samo ponudila tvoju neobuzdanost svojim gostima,
    znajući da su moji gosti zahtjevni, rafinirani, posebni, razmaženi, znaju itekako što je dobro i zato ih cijenim i volim:) Dakle, ovog puta si ti pomogla u tome.
    A, ja sam to uradila smišljeno, namjerno,sa željom da uvedem zrnce raskalašenosti u ovaj tako prokleto sumoran utorak...da se u Salonu svi osjećaju posebno!
    P.S. Obožavam cheesecake, mmmmh...

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo je bas onakooooo..........uummmhhh, sexy!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Narcisa de Kulis ahhhhhhhhhh,jao....opet sam u slini;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. ...i nije li to divan osjecaj!?! Polizi je;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Narcisa de Kulis: evo kuham sebi lešo tikvice.....takav mi je jelovnik danas;)))

    OdgovoriIzbriši
  7. jedi tikvice i gledaj ove slike, a puninu nadoknadi muzickom pozadinom, te upsut budi ponosna na sebe:)

    OdgovoriIzbriši
  8. perfektno! sve! odabir bolera dokazuje po ne znam koji put tvoju senzualnost i osebujan stil!

    OdgovoriIzbriši
  9. Narcisa de Kulis: a joj...nije lako biti gladan i gledati ove slike;))))

    OdgovoriIzbriši
  10. nije...ali, zato ces stesati sebe onako kako zelis!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails