19. 01. 2011.

bez puno filozofije



 Priređujem večer za opuštanje.
Jer mi to treba.
Kao i uranjanje u topli bazen.
Pozvani ste.

Broj komentara: 10:

  1. Mia Gale: hvala draga... baš mi to treba nakon psihički rasturajućeg dana na poslu :-))))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. OMG........Reaaa:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh oh kako je to privlačan poziv.
    Prihvaćam! Trebam to isto.

    OdgovoriIzbriši
  4. Rodice, evo me samo da jos nesto zavrsim u uredu..nocno kupanje dozvoljeno???? p.s. za sampanjac sam uvijek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Naravno!!! Dodji...;) mozes i s bocom onog super sampanjca koji me docekao na Trsju...

    OdgovoriIzbriši
  6. Moze, evo stizem..krecem iz ureda. Pripremi jagode uz sampanjac rose. Veselim se nasem virtualnom susretu. Cheers

    OdgovoriIzbriši
  7. Sandra Šimić Brkić: i meni bi trebalo tako nešto... bilježim se sa štovanjem draga...ludilo

    OdgovoriIzbriši
  8. Toooo...to mi treba!!!!!! Primas me? Donosim smijeh i ljubav za tebe...

    OdgovoriIzbriši
  9. Savrseni ste! Ja uzivam u Vasem blogu naveliko. Hvala Vam sto pruzate zivotnu radost i uvijek osjetite tocno sto nam treba. Koje ste struke, molim Vas lijepo? Pitam se ne bavite li se i strucno ljudskom psihom, mozda...
    Moje divljenje, divna, nepoznata, a opet poznata damo

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails