01. 10. 2010.

želim dobro jutro


P.S. i dobar petak cijeli.

Broj komentara: 10:

  1. :))))).....bravo, ma svaka čast..
    Dobro jutro Rea!

    OdgovoriIzbriši
  2. Rea, jesam li več rekla da te volim?

    OdgovoriIzbriši
  3. Znam što voliš!Mislila sam da je tvoj Colin Firth....... Svejedno. Važno da je lik pametan,fin,naoko britanski uštogljen u poslovnoj varijanti a onda iznenađenje slijediiiiii :-) Malena, jesi li danas bolje?
    ...kažem Ja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mirise li ti to vec Bozic? Good morning to you, lovely Lady! I.D.

    OdgovoriIzbriši
  5. Iva speaking: od kada svracam u Salon posao i privatni zivot su mi dobili zivlji ritam! Hugh me ovakav u ovoj sceni podsjeca na tvoje ludosti (mislim na tebe kada imas svoje privatne nastupe)!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je vjerovatno najblistavije i najveselije sto cu imati ovaj weekend. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Iva again: sto, nestala si, nema odgovora nijednog, covjece? Cijeli dan? Dobro si valjda. pozz

    OdgovoriIzbriši
  8. Dragi svi današnji gosti, vrlo jednostavno, mjoj današnji status je bio:

    out of service

    not working

    not functioning

    broken

    currently unavailable

    ****************************************

    Hvala vam na komentarima, pažnji, ljubaznosti, svemu:)
    Iskreno se nadam da svi imate savršeni petak i da je pred vama obećavajući vikend. Ja ću se praviti da je ovo prošli vikend...

    OdgovoriIzbriši
  9. Nina Hartnett: Legenda !!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails