20. 10. 2010.

srijeda

moja borba s južinom

23 komentara:

  1. rea rea rea!!! slika br 2! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav Rea!
    Sviđa mi se Vaš "outfit" :))..a navodno su takvi životinjski,zebrasti i tigrasti uzorci ponovno in!

    OdgovoriIzbriši
  3. lepotica i zver! fantasticno!

    OdgovoriIzbriši
  4. paris cura, jel to poruka nama drugima da je recept u visebrojnim brakovima? mozda i mi onda zabistamo i ostanemo mlade.........bidne........he he
    ej, super si!
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  5. Muzika pogođena, ti zanosna, nemam što dodati više jer bi sve bilo suvišno lipotice

    OdgovoriIzbriši
  6. Udaj se za mene!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prijo moja,
    diiiivna si mi.
    ja (jadna)

    OdgovoriIzbriši
  8. koliko ono rece da imas godina mala?????
    keksi si mi.
    ocu kavu s tobom da se ismijem, ubio me ovaj hebeni zivot.
    zvat cu te danas:)

    OdgovoriIzbriši
  9. GROOVEY BABY!!!!
    This music is totally shagalactic!

    OdgovoriIzbriši
  10. WOW!!! What a babe.......!

    OdgovoriIzbriši
  11. ne moze tebi južina ništa, slatka sestro!!!!!! trebam te još i ja da me digneš...
    crna

    OdgovoriIzbriši
  12. Oduševljena sam, Mia slikala ovo? naš šta, koja si ti .....
    ha ha, oprosti ali jesi. Iz ljubavi ti to pišem. Najvjernija prijateljica tvoja kojoj si ti idol, uzor, sve!

    OdgovoriIzbriši
  13. Sani Pervan: ufff a što reći to si ti; svoja, samosvjesna , zgodna i puna života....i to je to.....♥

    OdgovoriIzbriši
  14. Nela Tičinović-Giljanović: aaaaaaa....primjetite upaljač!!!!...dođe i meni da zapalim španjulet...:D

    OdgovoriIzbriši
  15. Sjetila si me ovim fotkama na pricu kad su tvoji dosi sa vikenda i tebe doma nasli drustvo i "LAKE PINGVINE"!!!!!!!!!!!!!!!! ha ha
    Evo ti za raspolozenje kontra ovog OCAJNOG vrimena vani, siziko jedna:
    http://www.youtube.com/watch?v=alxI1X-AObg
    "oronula prijateljica tvoja"

    OdgovoriIzbriši
  16. da,to si ti,osebujna,posebna,moja najbolja prijateljica

    OdgovoriIzbriši
  17. SAVRSENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Interesantne fotke, interesantna žena, interesantan odabir glazbe. Oduševljen sam iskreno

    OdgovoriIzbriši
  19. Sviđa mi se jako sve! Volim ovaj blog!

    OdgovoriIzbriši
  20. Dragi moji svi!
    Pročitala sam i to nekoliko puta kako bi zadovoljila svoj ushićeni ego, vaše komentare...
    Hej,nije li divno kako spojem dobre fotografije (moja Prvorođena napravila u dvije minute, bez priprema i namještanja) i muzičke pozadine sve ispadne daaaaleko bolje no što jest uisitinu!?!
    Hahahaha, svi smo se dobro zabavili, očito.
    Voli vas vaša vrlo obična Rea, koja je na jedan dan bila fatalna...:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails