01. 10. 2010.

prodišimo

Temperature su se snizile i u Dalmaciji. Vikend pred nama idealan je za prve sarme. Svakako sebe odjenite 'sexy' dok spremate to narodno jelo, jer valja objediniti tradicionalni običaj s efektnim daškom glamura, eh, tek tada možete reći da ste čarobnica koju kod kuće naprosto - obožavaju!
Perje možete odložiti u sobi da se ne zapalite prilikom kuhanja, ali ostavite na nogama šlapice s pufnom i trinaestcentimetarskom potpeticom, kao da ste rođena Stepforđanka. Probajte, pa ćete mi u ponedjeljak kazati da li vam je muško koje se mota po vašoj kući bilo zadovoljno...Vama je ionako svejedno, kuhali u papučama, u Birkenstockicama, tenisicama ili u delikatnim šlapicama!
Dok ne pripremate sarme, otiđite u šetnju. Idealno je vrijeme.
Gotovo se može nanjušiti skori dolazak oštro hladnih, burnih dana, bez sunca, ali na svakom koraku s busenima krizantema u svim bojama, ah! 
Spasonosne su te šetnje uz more s obaveznim šalom oko nježnih vratnih žila, kako bismo izbjegli sisanje pastila za grlo.
 Ima nešto zdravo u tom hodanju, za koje ja u principu nemam voljnu pratnju, osim iPoda pod kosom.
Nadam se sličnom doživljaju ove dane,
pa da čvrsto stegnem mišiće zadnjice kako bi bol u leđima koja je još prisutna bila lakša,
pa da uz miris joda osjetim ozdravljanje duše moje,
pa da saberem zbrkanu sebe,
pa kao prava non-desperate housewife 'šesno' pospremim raskošna događanja u odjeljke
i to pogleda uperenog prema kristalno jasnom horizontu utvrđujući onu 'što nas ne ubije, ojača nas'. 
Jasno, ovog puta ću na vrijeme maknuti slušalice s ušiju kada recimo započne 'Insomnia', koja je obilježila moj protekli tjedan...
Ali, da se vratim na početak priče. Osim što su mi leđa u prizdravljanju, radujem se i što je početak romantičnog listopada! Divan je sam po sebi, ali i zato što ima obilježje raspoloženog uvoda u studeni.
Dobro, nema više praznikovanja 29. novembra (oh, kako pofali samo), ali na samom početku škorpijskog mjeseca, rođendan mog oca amarcordovski okupi veliku obitelj oko gigantskog stola (umrijet ću koliko mi fali Gogi...). 
Nakon toga mogu reći da je teška crvena zavjesa podignuta i laganini počne planiranje prosinca sa svim svjetlucavim 'feštama' koje nas čekaju.
Pitam se...
Ma,ništa se ne pitam.

Broj komentara: 12:

  1. Idem na spavanje nasmijana zbog tebe i zato veliko HVALA! Ko te rodi takvu........

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Anonimnoj osobi. Slatko spavaj! I...budi i dalje u salonu...drago mi je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično napisano! (Tvoje nogice?)
    A.

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga Selanec Barbieri: vec sam rekla da su ove papucice/stiklice suuuuper!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nela Tičinović-Giljanović: aha,super pašu uz sarme,mljac!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nela, sarme su ukusnije kad ti se servira u pufnama, priznaj;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zar sam otvorena knjiga? hahahaha...

    OdgovoriIzbriši
  8. perje odloziti da se ne zapalite, hahaha

    OdgovoriIzbriši
  9. Da, zar nije praktično tako reći!?!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails