10. 10. 2010.

završetak kulturnog vikenda

- "Više vas vuče London..?"
Jasno mi je potpuno, jer tamo vas čeka poslastica koju vam je priredio Anish Kapoor. Poslužite se, neodoljiva je!
(Orbit)
Kao kulturan čovjek, sigurna sam, Anish će vam se najprije predstaviti, a zatim vas primiti za ruku i odvesti do čarolije koju predlažem za kraj kulturnog vikenda. 
Sigurna sam da će vaš susret izgledati ovako: 
"Dobar dan. Drago mi je da imamo priliku upoznati se. Iznimno mi je zadovoljstvo što ste 'potegli' čak do Londona zbog mene. Cijenim vaš trud, ali isto sam tako siguran da ćete shvatiti zašto sam toliko inzistirao da dođete. Da se predstavim...Indijac sam, rođen u Bombaju, gdje sam proveo svoje rane godine, sve do odlaska na studij elektrotehnike u Izrael, da bi stigao i do Velike britanije gdje sam pohađao Hornsey College of Art i Chelsea School of Art and Design. To je ono najosnovnije, ne želim izgubiti vaše dragocjeno vrijeme na nabrajanje mojih postignuća, nagrada i različitih priznanja na koje sam iznimno ponosan... ali, nisam vas pozvao radi toga. Kako mislite, odnekud sam vam poznat!?! Ha-ha (šarmantan smijeh), da, siguran sam da ste me zapamtili otkada se dosta pisalo o budućoj čeličnoj instalaciji Arcelor Mittal Orbit, koja bi se trebala izgraditi u ovom gradu povodom Olimpijskih igara 2012. godine. Eto... ovdje se nadaju da će Orbit postati jedno od poznatih obilježja britanske prijestolnice. Pa, mislim da hoće! Bit će malo viši, sa svojih 118 m, od Kipa slobode u New Yorku i nešto niži od Eiffelovog tornja i da, podsjeća na vlak smrti, dobro kažete... Dosta je priče, želim da sada uživate, relaksirate se, prepustite doživljajima koji će vam navirati u svijetu koji je samo za vas okrenut naglavačke." 
Skulpture napravljene od golemih ogledala iskrivljene površine poklonit će svakome drukčiju iluziju.

kensington gardens, london
 28 september 2010 – 13 march 2011

Broj komentara: 11:

  1. Još jednom ste naš oduševili vašim blogom. Slikovito i uz predobar izbor glazbe kao da smo se stvorili tamo i vidjeli sve kako treba, ali još uz ljepši ugođaj kad smo pročitali vaš opis i intro o autoru ovih umjetničkih djela. Možda ću ipak otići tamo ovog vikenda samo da sve to doživim uživo i odvest svoju kćer jer i ona obožava Anisha.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dragi Anonimani oče,
    hvala od srca. Ako sam dobro shvatila i ako se ne šalite, vi ste u blizini... Eto, i za mene, upijte malo te ljepote, u društvu kćerke!!! Baš ste me razveselili...

    OdgovoriIzbriši
  3. Savršeno. Divim ti se! I volim te

    OdgovoriIzbriši
  4. Bez imalo zlobe želim primijetiti, po reakcijama na kulturne postove, kako je malo onih koji uživaju u ovakvim stvarima, što me ražalosti.
    Vjerojatno se na malobrojnim izložbama kod nas pojavljuju samo oni koji lažno nastoje stvoriti kulturniju sliku o sebi, jedva čekajući domjenak i "piće" NAKON tog "dosadnog" otvorenja.
    Uvažavam Vaš blog u potpunosti. Moje pohvale i poštovanje!
    Srdačno,
    "pratitelj" iz Splita

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo treba znati NAPRAVITI.....

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno Rea!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zašto te NEMAAAAAAAAA V E Ć jedan dan, mlada damooooo???? Nadam se da je samo time out bez značaja!
    :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Daklem:)))
    Hvala Anonimnoj osobi koje me još i ...voli! Divno! Smješkam se ljubazno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Daklem:)))
    Hvala Pratitelju iz SPlita na opsežnom osvrtu, s kojim se slpžem, ali i na komplimentima i poštovanju,
    damski 'kniks' upuće vama,gospodine

    OdgovoriIzbriši
  10. Daklem:)))
    Hvala dvama Anonimusima na podstreku i hvaljenju! Od srca:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Daklem:)))
    Anonimnoj osobi koje me dozivaaaa - malo sam bila 'opala', nije baš bilo ugodno, ali prošlo je, kao što sve prolazi kad tad...
    Ipak, smješak veliki, topli!
    MLADA DAMA REA:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails