19. 10. 2010.

country chic

...iako potpuno svjesna vijesti koje čitam ili komentiram s drugim zabrinutim ljudima, ne dam se.
Kao da je važno što imamo karikiranu Vladu, oni nas samo vode i kroje nam sudbinu, pih. Kao da je važno što benzin opet poskupljuje, ne'š ti.
Kao da je važno da će se Mužu srezati plaća u zavidnom postotku koji nagoni da se trenutačno pridržim za naslon stolice kako ne bih posrnula od iznenađenja, ma daaaj.
Kao da je važno aktivno sudjelovati u Sanaderovom igrokazu, 'eeeej.
Kao da je važno pratiti količinu rumenila na Polančecovim obrazima tijekom suđenja, neee.

Umjesto žalopojki, kojih je ionako previše oko nas, ja sam uvijek spremna da vas izvučem iz kaotične realnosti, pa da na nekoliko minuta zaronimo u jedan drugi svijet... samo malo.
Tko to sebi zna priuštiti, točno zna koliko nahrani dušu, odmori misli, objektivnije baci pogled na vlastite brige, barem ne zaboravi na neke lijepe stvari...
Nekoliko elegantnih, dekadentnih, interesantnih dana na ovaj način, možda bi vam povratilo izgubljenu snagu!?!

3 komentara:

  1. "Ti si otmena i lepa." Sada potvrdujes svojim blogom sto ti govore drugi! Znas, ne moze puno ljudi shvatiti ovakvu rafiniranost,nazalost. Ti si meni stvorena za ovakvo provodenje vremena. kiss od prije

    OdgovoriIzbriši
  2. Šteta da se nisi potpisala, Prijo? Ali, nema veze.
    Uvijek se netko pronađe u nekom postu ili ni ne mora se pronaći, važno da mu je lijepo, da se nasmije ili zabavi barem, ogladni ili dobije ideju za sebe!!!!!!
    Ah, nikako da me Colin Firth pozove da provedem ovakav vikend ladanjskog tipa...http://www.youtube.com/watch?v=1ZkTsq8pzR4&feature=related
    ???

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaintrigiralo me hoće li netko ipak komentirati ovo? Slažem se s anonimnom osobom koja je prva komentirala. Sve je jasno.
    Oh, "Match Point" film!!Voliš ga jel, kao i ja? Znaš ti si kao Nola Rice hahaha fatalna,oduvijek sam te takvom doživljavala.
    Napisat ću ti na mobu tko sam;)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails