27. 10. 2010.

kad imaš splitske potomke

Prekjučer. Moj salon. Razgovor via Skype.
Ja na 'beige' kauču, sin na ekranu, sestra mu taman pristigla i stoji na nogama iza kauča i sudjeluje raznježena što vidi brata.
On nam pokazuje krvavo oko, zeza se tipično splitski, totano ozbiljnim tonom i seriozne face "ma, znaš da uopće ne 'vidin' na ovo oko, ali valjda će proći, siguran sam da će mi se vratit' vid", pa tek onda na naše 'zbljuvnute' face ide smijeh i objašnjenje da ga doktor prati.

Isječak konverzacije:

sin: i tako bio Bazsy kod mene... to kad je došla policija da je muzika preglasna...možeš misliti, preglasna, a s laptopa!?!

(policija prvi put pokucala na vrata njegovog novog stana sa: "Sir, your neighbours complained about loud music, they said they're affraid to come and tell you that by themselves")

mama: ok?... hahahaa

sin: i vrata od stana su bila otvorena jer je Bazsy... pušio, bili smo taman pojeli, 'natukli' se' ka pasi'


sin nastavlja: ono, zapalio je 'duvan', opustili se, taman umorni doputovali s turnira.

sin opet nastavlja pomalo zbunjeno: Bazsy je pušio...

mama: čula sam,majko moja, ok,Bazsy je pušio i..?

sin: dooobro, ajde, znam te majki....(smijeh)

mama: šta sad?

sin: 'znan' šta ti je na vrhu jezika, ali se praviš ono ka' ja sam cool (smijeh)

sin i dalje, sam od sebe: OK, ajde, ok... i ja sam 'zapalija' jednu, odnosno dvije, eto!

sestra: nitko te ništa nije pita' Gorane (smijeh), ne mogu 'virovat' šta je Amerika učinila od tebe...ono, iskreno, sve šta na umu to.....

mama: ne moram te ništa pitati. čujem ti glas. i samo mislim koja je od tri stvari, ili si dodatno mutirao ili si urlao na utakmici ili ponovno pušiš

sin: nije, majko. kunem ti se da ne pušim više. ne bi moga'. u bazenu sam brz ka' metak, bez napora, nikad nisam 'bija' u ovolikoj snazi, znači nikad! uz ovolike treninge i napore ne pada mi na pamet...znaš šta znači n a   p a m e t !!!?

mama: o ostalom pušenju neću ni pitati... dobro,ispričaj mi do kraja to s policijom?

sin inzistira: ali, majko, moram ti reći...stvarno ne pušim više, ne znam ako tu i tamo zapalim jednu ili maksimalno dvije, ono kad je 'situacija'. rekao sam da ti se kunem! moraš mi 'virovat'..

sestra: Gorane,'ko te šta pita, čovječe!?!

sin: evo...(smijeh) ako lažem neka se...neka se...neka se evo Mia sruši tu iza kauča, eto!

BUUUUM! Mia se sruši na pod i nestane ispod kauča!!!! Nema je više! Pad za 'Oscara'!


sveopći smijeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mia ustane, cerekajući se.

4 komentara:

  1. Fetiva splitksa mater koju NNNI! lol

    OdgovoriIzbriši
  2. imam doma slicno. nije lako, nije. zivija nas split!
    v.

    OdgovoriIzbriši
  3. Drag Rea,
    ja nemam djece i to je moja najveca zalost.Uzivala sam citati i osjetiti ovu zivotnu radost koju vi imate kuci. Budite toga svjesni,mislim koju srecu vi imate i smijeh,nikada to ne zaboravite! A kada vam prekipi,sjetite se sto bi netko poput mene dao za malo te atmosfere...
    zadranka

    OdgovoriIzbriši
  4. Nasmijala si me!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails