27. 07. 2011.

vježbajmo s debbie drake

4 komentara:

  1. Odkud si je izvukla? :D
    Ja ti doma imam njenu knjigu, to je valjda prva knjiga te vrste koja mi je u životu došla u ruke, valjda ju je moja mama kupila :) Uglavnom vježbala ja po tome svojevremeno, sad je to već i pred tri desetljeća :o , a od svih savjet mislim da se još samo sjećam cuclanja obraza da ih kao stanjiš i istezanja vrata, onako ko' guska da spriječić podbradak. Ovlaš bacanjem pogleda na moju fotografiju, da se zaključiti da savjete nisam usvojila, iako sam ih zapamtila! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. PAZI OVO! ;)
    Još se i danas ulovim da si tu i tam pocuclam obraze. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hahahaha, nevjerojatno!!!! imam knjigu, pink boje, "Stvarnost", 1967. godina
    daaa, vježba za obraze, hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  4. Naravno, uhvatim se da zabacim glavu i prebacujem donju usnu preko gornje!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails