17. 07. 2011.

moja preporuka:


                                                                                  ...i tango.

Broj komentara: 7:

  1. o daaa....cini mi se jedan od onih koji podize raspolozenje i budi uspavanu bitch stranu...sa osmjehom od uha do uha idem vidjeti detalje!

    OdgovoriIzbriši
  2. POGODJENO!!!!!! DAAAA..! SVAKAKO!

    OdgovoriIzbriši
  3. upravo sam ustanovila da je to film iz 2008...sokirana sam svojim neznanjem! evo skida se. film.

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga Selanec Barbieri: cini mi se da sam ga gledala...ali zasto nisam sigurna??? ili sam vidjela najavu....u svakom slucaju, ponovno bi ga gledala :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Andjelka Marinkovic-Rakin: E, ako ce bivsa zenska Dzastina Timberlejka da predje ovakvu ekipu, tesko da cu u tome da uzivam! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. napokon odgledano u komadu!!!! obozavam engleska glumatanja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Drago mi je! I ja isto obožaaaavam:))))))))))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails