12. 07. 2011.

pred spavanje

ciljano odem u neko utočište.
Sinoć sam u trospskim uvjetima legla u krevet s posteljinom boje suncokreta.
Pokušala sam plitko disati, da se dodatno ne zagrijavam.
Kičasti pogled pred očima.
Kroz raskriljen prozor buljila sam u palme, tamne prema ljetnom noćnom nebu, virkala mjesec među granama.
Slušala sam noćne zrikavce iz vrta i slagala dnevne misli.
Osjećala sam umorne noge, ostalo kao da nisam posjedovala.
U svom sam umornom periodu.
Koji će proći.
Vrlo brzo.
Još malo, još samo malo.
I tako ja ležim u vrelini noći i biram predvorje snova.
Često to radim.
Sinoć sam ušla u ovu kuću koja zaista postoji, u Provansi.
Nije li divna, obećavajuća, topla, vilinska, čarobna!?!

4 komentara:

  1. Istina, kuća je baš kao da u njoj žive dobre vile. Ti pripadaš na tu adresu. Prekrasno...

    OdgovoriIzbriši
  2. Uvijek pravis neke bajke, svoje privatne, a i zivot ti se cini bajkovit. Ne znam kako uspijevas, ali divno je.

    OdgovoriIzbriši
  3. imam usranu vecer,probacu tvoj recept i jako cu se truditi da uspijem jer cu inace umrijeti od loseg perioda...........
    pohvale za blog!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro jutro!
    Svida mi se ova pricica. Mora biti i da je zbiljam divno kad imas tu vjestinu. Kuca je prelijepa. Muzika za 5!
    G.P.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails