18. 07. 2011.

quizás


Relativno mirno započinje novi dan, novi tjedan.
Poluoblačan vreli dan, žustre smjene sjene sa sunčevim bljeskovima, kao blicevi papparazza.
Njušim konstantnu sunčevu svjetlost danas.
Inače doručkujem u sunčanim naočalama, danas ne.
Pokušavam se naučiti da zanemarim biometeorološku prognozu i postanem starinska žena koja ništa nije pripisivala vremenu.
Napredujem u obuci.
Najvažnije je da imam ciljeve, oni daju smisao.
Plan s tri cilja je tu.
Jedan veliki, dva manja.
Ostaje mi da budem velikodušna prema sebi, da pronađem strpljenje i snagu u sebi, čekajući da se otvore neka vrata.
Mada bi mi i prozor dobro došao.
Oduvijek sam bila tip osobe koja bez razmišljanja zadigne skute i zakorači preko prozora, pa nestane u vidu lastinog repa ili daruje sebi slobodu kao ptica koja je dugo bila zatočena u zlatnoj krletci i pjevala najljepše pjesme, ali nitko je nije čuo...
zahvalna što je krletka bila zlatna, a ne zahrđala.

Broj komentara: 14:

  1. obozavam ovu pjesmu! i sad je stalno vrtim sebi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Martina Mišlov: Meni uvik fali strpljenja ;-) , to je ono sto me izluduje kada zadam sebi ciljeve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej, Vagice, moze se uvjezbati po ugledu na junakinje Jane Austen. Isplati se:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Martina Mišlov: Puno ciljeva sam si postavila pa plivam i nikako da sve preplivam, ali kada bude sve gotovo nitko sretniji od mene nece biti :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Preplivat ces, ne sumnjam. Jos sebe uvjeri u to i stvar rijesena:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Martina Mišlov: Drzim te za rijec :-).... Uredujem kupatilo i fali mi malo ideja, imas neki skriveni folder za podijeliti sa mnom :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim da ima na blogu, ali potrudit cu se, brzo reci boju, stil znam:)

    OdgovoriIzbriši
  8. i, Martina, znas i sama odgovor na pitanje hoces li sve uspjet, zaviri u sebe...pa se opusti:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Martina Mišlov: Nesto bilo ili bez, ili plavo bilo ni sam ne znam, luda vaga :-) I znas da jos nisam nasla staklenu vitrinu za knjige, uzas :-(

    OdgovoriIzbriši
  10. suzbij strpljenje i bit cesi zadovoljna i mirna - jer,opet ce se sve rijesiti...cemu uzrujavanje!?! za malo na blogu banje!

    OdgovoriIzbriši
  11. STIGAO TI POST NA BLOGU, MARTINA!

    OdgovoriIzbriši
  12. Martina Mišlov: Ma bas te volim :-)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails