25. 07. 2011.

trebate ured u vlastitom domu?

Vaš posao je takav da ga možete obavljati u vlastitom domu?
Za skupinu kojoj to ne pada teško,
već im je milije, zgodnije, ljepše,
nudim ideje kako stvoriti pravi kutak
za ozbiljan rad
u vlastitom gnijezdu!
 House Beautiful

Broj komentara: 12:

  1. uvek me odusevis muzikom! ovog jutra beatlesi u piano verziji idu na repeat. thanks:)

    OdgovoriIzbriši
  2. vidim se na 5. mada je moja realnost vise 11. sto se kreativne urednosti tice!

    OdgovoriIzbriši
  3. Da li to znači da očekuješ mene zateći na br.5!?!
    Kako sam u sveukupnim tranzicijskim promjenama, nisam do kraja odlučna na kojem sam mjestu...još:)
    Na br. 5 sam ako sam u: http://www.imdb.com/video/screenplay/vi1234370841/

    OdgovoriIzbriši
  4. kao da citate moje misli,ja upravo osmisljavam ured u obiteljskoj kuci. Hvala:)

    OdgovoriIzbriši
  5. hahahaah vidjela sam taj film, odlican je!

    OdgovoriIzbriši
  6. tebe...hm....3/6 ... onako u nekoj realnoj situaciji...

    OdgovoriIzbriši
  7. biram 3. od kraja! :) LL

    OdgovoriIzbriši
  8. Uvijek me zblesaš sa previše fotki. Iako, više od izbora radnog kutka i stola, mene je ovaj post odnio u druga razmišljanja. Dok sam bila doma, doduše vjerojatno bi bilo drugačije, da je to bivanje doma nosilo i neku zaradu ili se nije osjećalo na kućnom budžetu, uglavnom dok sam bila doma htjela sam raditi. Onda sam jedno vrijeme s tim da radim bila jako zadovoljna, sad sam opet (pre)zasićena i rado bih da mogu od doma, ali poučena iskustvom, sjedi mala, tu di jesi! :)
    Ajmo sad na stolove i prozore ;)))
    Ja se ovaj put ljepim na sve sa prozorima. Općenito kako sam starija, primjećujem kod sebe potrebu za svjetlijim i širim prostorima. Nekad sam bila najsretnija zavući se u kakvu škuljicu :)
    Osim toga iako bih voljela da mi je sve uvijek k'o apoteka, tome nije tako, pa onda pribjegavam lepršavom posrpemanju iz kojeg razloga jako volim kojekakve košare ;), dakle, definitivno košare sa br. 4, a onda ih nekako instalirati u prostor 5 ili 10 koji bi bio poput neke svjetle škuljice, a sviđa mi se i kreastivni nered s broja 11, iako bih uz sve to malo konkretnije radne plohe od onog stakla. :)
    Na što bi to ličilo, sam Bog zna! ;))

    OdgovoriIzbriši
  9. Nina Hartnett: Ja imam svoj I obozavam ga !!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Tadeja, tisuću puta smo mijenjali, dorađivali, mijenjali stilove i dalje ćemo...kako stilove, tako i sebe:)
    Vidim, ti si od svjetla, vapaj za zadravljem , optimizmom, sređenošću, otvorenošću, vedrinom, manje apotekarskom, a više ležernom atmosferom...!!! I to je divno:)))))))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails