03. 07. 2011.

mislim...

Broj komentara: 15:

  1. znas da se u nekoj verziji nakon ovog natpisa, zekoslav mrkva jos vrati jer ima nesto za rec!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sta je sad ovo, Andrea? Znaci li da odustajes od blogovanja? Neeeeee!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nadam se da sam pogresno protumacila kao i svi koji su vec komentirali :((

    OdgovoriIzbriši
  4. ma ona nas stavlja samo na kusnju,sigurna sam,u suprotno necu da verujem

    OdgovoriIzbriši
  5. molim te rea, molim te

    OdgovoriIzbriši
  6. That's all folks, for today! Right?

    OdgovoriIzbriši
  7. eeeej, nećeš valjda da odeš???????????????
    zekiš se?
    NEMOJ, DAJ NEMOJ! ODLIČAN IMAŠ BLOG!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zapanjena sam ovime sta mi je proletilo kroz glavu, jel ti ovo razmisljas o zatvaranju svog super bloga????????? Ako je pozitivan odgovor, onda ti moram reci da ce puno ljudi biti jako zalosno i zakinuto za RADOSTI KOJE PRUZAS, a koje nam nekad spase dan i raspolozenje i zivot, zeno bozja:) Razmisli dvaput, molim te!
    Sugradjanka tvoja

    OdgovoriIzbriši
  9. Dragi svi,

    da, nažalost razmišljam o povlačenju.

    Nisam apsolutno sigurna, pogotovo kada vidim kako mi lijepo pišete, ali...eto.

    Nadam se da više nećete komentirati ispod ovog posta, jer me dirne direktno u srce, a trebam malo vremena da iskristaliziram prvo sebe, pa onda ovu odluku, a bogme i svoj život!

    Do tada,
    stojte mi dobro,
    zdravi i veseli bili,
    salonski gosti sa stilom,

    voli vas vaša Rea

    OdgovoriIzbriši
  10. JEDNA MENI JAKO DRAGA OSOBA,OBRATILA MI SE PRIVATNO,NAKON OVOG POSTA, I UPUTILA RIJEČI KOJIMA ME ZAGRLILA NA NAJNEVJEROJATNIJI NAČIN...ŽENSKI, PUN RAZUMIJEVANJA, PODRŠKE, NENAMETLJIV, TANKOĆUTAN, DIVAN...
    ZAHVALNA.

    "Nekako sam slutila zadnjih dana da ti treba tisine, i nedjeljivosti... Ako, ipak, zatvoris vrata tinela, falit ces mi neopisivo... Ako samo, pak, na neko vrijeme zatvoris skure i pokrijes mobiliju bijelim plahtama da po njoj ne pada prasina, strplJivo i s radoscu cu cekat da skure sirom otvoris, plahte s mobilije maknes, i provjetris tinel ariom frescom, Reom frescom. ♥ "

    TINEL=salon
    ŠKURE=grilje
    MOBILIJA=namještaj
    ARIA FRESCA=svježi zrak

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam na vrijeme vidjela ovaj blog, pa iako ste zamolili da ne komentiramo dalje, moram...moram reci da mi je tesko zamisliti jutra bez vase energije i volje za zivotom koja je zarazna. Ako je ikako moguce....vratite nam se, potrebni ste....
    Cuvajte se, ja vam zelim all the best!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne navracah ovih dana na komentare, tako da sam tvoj post shvatila vise kao ljetnu pauzu. I jutros vidjeh sto si napisala.

    Sta reci...trebam li uopce ista reci, jer znamo se u nekoj virtualnoj sferi, nimalo prisnoj, nimalo osobnoj, pa ipak...
    hej, ako se uz nekoga smijes svako jutro i spremas kavu prije nego ga pogledas "u oci" i sa gustom biras cipele za taj da, valjda ima u tome neke intime, k vrapcu!

    Kada blog postane opterecenje, a ne zabava i ispusni ventil - treba ga staviti na led. Kada bilo sto i zivotu postane opterecenje - treba vidjeti gdje je izlaz.
    Kada blog postane razlog za napetost u odnosima unutar naseg malog, privatnog teatra - hm...dovljno smo inteligenti da znamo da je to samo izgovor.

    Bilo kako bilo, na kraju tvoj retrospektivnog puta, nadam se da ces uspijeti pocistiti sve ono sto
    ti se eventualno naguralo pod tepih, a da toga nisi ni bila svjesna - jer, mashala, imala si pametnijeg i lijepseg posla u zivotu - pogledaj si samo blog
    kako je lijep i veseo!!!!

    Ako pozelis procakulat sa nekim koga uopce ne poznas (znas ono kao ljudi koji zovu nepoznate volontere na sos telefone), bez misli i primisli - tu sam.

    Necu te pitati kako si - jer to je ionako postala floskula....nego - jesi zdrava? Jel su ti djeca zdrava?

    (adresa u redakciji)

    OdgovoriIzbriši
  13. Privatni odgovor na gornje pismo upućen na adresu ostavljenu u redakciji.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails