31. 07. 2011.

nedjelja

Nedjelja na selu. Francuskom selu. Toplo, ne prevruće. Ugodno na suncu, pirka u hladovini. Miriše ljeto. Duga šetnja s ljubimcem. Slasni ručak u vrtu...dogtrajan, zabavan. Popodnevni odmor. Ligeštuli. Blaga omamljenost seoskim zrakom i tišinom u kojoj jasno razaznajemo kratko proletavanje pčele ili muhe. Divni kolači uz popodnevnu kavu u prisnijem kraju vrta. Gdje je nestala užurbanost!?! Dobro li je...
My French Country Home  by Sharon Santoni

Broj komentara: 15:

  1. Isuse!!! Preeeeedivno je Rea, prediivno! To volim!
    S

    OdgovoriIzbriši
  2. ja se rastopim uvijek na ove tvoje blogove koji pruzaju radost!

    OdgovoriIzbriši
  3. REA!!!!! NEMOJ MI TO RADITI!!!! Jbm-u koju ti maštu imaš! :)Idem raditi nešto, stvarno danas ljenguzim! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tu sam s tobom na ručku, lipoto!

    OdgovoriIzbriši
  5. Buba Tomić: vidim dobro si. Naka, veseli me....

    OdgovoriIzbriši
  6. Sandra Šimić Brkić: To se zove "la vie à la française"....zato i jesu najdugovječnija nacija u Europi...već sam u mislima negdje na nekom selu u Provence!

    OdgovoriIzbriši
  7. Andjelka Marinkovic-Rakin: Dobro, mnogo dobro!

    OdgovoriIzbriši
  8. Buba, ja se UVIJEK pravim dobro:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sandra Šimić Brkić: Pour toi, za ovu nedjelju!
    http://www.youtube.com/watch?v=eDG60yMJcpA&feature=share

    OdgovoriIzbriši
  10. Rea, kakvu ljepotu nudis samo.........ovo je po mom ukusu do u d e t a lj ! Zelim ti dobru nedjelju draga!

    OdgovoriIzbriši
  11. Uživam čitajući i gledajući , kao uvijek Rea!

    OdgovoriIzbriši
  12. pokupit cu te na aerodromu, Lusitania:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Buba Tomić: ma neka, i bolje je tako. Za podršku jedan spotić od mene na mom prof. kiss, kiss

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala ti puno. Znaci mi vise no sto mislis.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails