22. 07. 2011.

louis vuitton

- Louis Vuitton Pre-Fall 2011 -

Lijepo je otići s Louisom na ovo elegantno putovanje...
manje je vruće,
inspirativno je,
otmjeno,
vrlo obećavajuće, zar ne!?!

Broj komentara: 9:

  1. Hmmmmm, nešto se baš ne palim na Vuitona, ali kad bi bilo da baš moram, ja bih ovu veliku putnu škrinju sa zadnje fotke i okrugli koferčić sa predzadnje. Retro aviončekom bi se rado provozala, ali ionako nisam došla zbog Vuitona, nego zbog Jovanke, tak' da idem tam! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Daniela Fulgosi: Gotivan je taj tvoj salon..... Dobra zamena za sve.... :)))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Daniela Fulgosi: Hajde stavi malo CHANEL, meni najdrazi brend.....

    OdgovoriIzbriši
  4. i moj!!!!! naravno. stavit cu...za tebe!

    OdgovoriIzbriši
  5. i da...Salon jest dobra zamena za stosta!!! Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tadeja,
    ni meni nije napet Louis.

    OdgovoriIzbriši
  7. ja cu si uzeti cipele sa prve slike i auto, te fotografa koji je bio zaduzen za ovaj set.

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan izbor (to s fotogafom mi se sviđa - žena koja zna)!!!!!!
    Sve mi se sviđa, ali SVE!

    OdgovoriIzbriši
  9. Svidja mi se narocito izbor muzike, svidja mi se i post i sveukupno ovaj blog na koji sam preporukom stigla i od tada sam salonski gost inventarskog tipa.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails