11. 07. 2011.

trebate odmor

Ljetna oaza mira, koja daje osjećaj nestvarnog življenja... kao iz nekog drugog, prohujalog vremena.
Zaboravljamo na gradski život, nehumani ritam i nervozu i odbacujemo urbani kostim.
Vrlo brzo osjetimo povratak sebi... sebi i biranim najbliskijim osobama.
Neometano švrljamo kroz dan,
nesmetano imamo zdrave noći,
dopuštamo zaboravljenim emocijama da nas ispunjavaju
i dobro nam je, jako dobro.
Svakim danom primjećujemo sitnice koje to nisu, ali smo zaboravili da postoje.
Shvaćamo da smo još uvijek živi.
Počinju godišnji odmori...
zadovoljite ponajprije sebe, a ne druge,
pokušajte netrendovski sebe počastiti divotnim, istinskim opuštanjem,
trebat će vam.
 El Mueble magazine

Broj komentara: 7:

  1. Stizem vozeci biciklo iz proslog stoljeca!!!! Cr-Vi-Ba...totalno se vidim ko pomahnitala Penelope!

    OdgovoriIzbriši
  2. MOJ TIP KUCE ZA ODMOR,MOJ TIP ODMORA,MOJ TIP GLAZBENE PODLOGE,MOJ TIP ZENE STE VI,ZATO JER POGADJATE ZELJE DO BOLI!
    SVAKO DOBRO I NE NAPUSTAJTE NAS,CITANI STE VRLO!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tia Maria Svircevic: To! Sto nadodati...? Nista...mozda jedino miris bosiljka koji mi raste u tegli na balkonu i skaklje kulinarsku kreativnost ljetnih obroka..
    ....Dobro jutro s Hvara

    OdgovoriIzbriši
  4. dobar dan prema Hvaru, plavooka!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lusitania,
    i ja se često vidim kao pomahnitala Penelope...

    OdgovoriIzbriši
  6. Jedva cekam svoj odmor. Uz ovaj blog su mi misli odleprsale i shvacam koliko sam umorna od radne godine.
    Krasna kuca za odmor!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sanjam ovakvu kucu za odmor!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails