29. 07. 2011.

restoran za vikend


...ako se zateknemo u New Yorku, što bi bilo jako zgodno.
I ugodno, opuštajuće, zabavno... sexy.
The Lion – No.62. West 9th Street, West Village, New York   +1 (0) 212 353 8400  
Obožavam dobre restorane.
Njihova atmosfera na mene djeluje ljekovito.
Ovaj vikend bi mi trebala takva terapija.
Pravi, dobri restorani pružaju
kompletan užitak - ujedinjen izlazak s druženjem,
razgovor s pozitivnim djelovanjem okolnog genijalnog žamora,
ugodu nakon zadovoljenog nepca najboljim delicijama i božanskim nektarom
uz osjećaj da ste dio dobro raspoložene skupine ljudi koja je tu isključivo radi uživancije..! 

Broj komentara: 13:

  1. like. ....zelim ici. ....na jesen...

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je uvijek jako žao što taj žamor koji spominješ gore, ne možemo osjetiti i u našoj zemlji, jer naprosto ne možemo. Potpuno je drukčija atmosfera u pravim dobrim restoranima bilo gdje vani, nego kod nas. Na isti način doživljavam kao i ti! Divan restoran ovaj The Lion. Dobro jutro!
    Vesnica

    OdgovoriIzbriši
  3. Tadeja, ovog vikenda biraj:
    french countryside ili The Lion!?!

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko god bih voljela vidjeti New York, ipak french countryside! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. :))) znala sam!!!! Dođi, čekam te!

    OdgovoriIzbriši
  6. STIŽEM! Čekaj samo da riješim ovu nedjeljnu lijenu kasnojutarnju kavu i zgrabim torbicu! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma, kakva torbica...skupi sebe, ležerno i komodno odjevenu i dođi. Vratila sam se odavno iz jutarnje šetnje, već ručak lagano miriše. U vrtu sam.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajme Rea, 'ko će tebe stići, ja sam sva u usporenoj varijanti ..... da nismo mi zamijenile zemljopisne koordinate? ;)
    Nego daj mi ideju, kaj kuhaš? :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Usporena sam i ja, ne brini, možda i usporenija.

    (Danas imam hobotnicu na hvarski - u pećnici 'podušena' s krumpirima,paprom u zrnu, ružmarinom, 'kapulom', peršinom, bijelim vinom, uz to salatu miješane vrste, pelješko vino VIP vrste i sladoled na voćnoj salati, te macchiato)

    OdgovoriIzbriši
  10. OK. sad mi činiš gricule! :) Mmmmm, dugo već nisam hobotnicu spremala, a priznajem da mi je tako u pećnici najdraža. Iako volim i dobru salatu od iste. Bez ičega, ništa krumpiri i tijesto! Mislim da će moji poslije tripica od grdobine ipak očekivati nešto konkretno, iako mislim da bi ih hobotnica u pećnici prilično zadovoljila!
    Al' ja ću ti sigurno svratiti, samo malo utočat'! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Utočat i kušat božansko vino koje se ne prodaje, nego je samo za odabrane;)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails