08. 07. 2011.

boja šljive


Svi vi koji planirate vjenčanje, budite posebniji od ostalih, dajte mašti da se razmaše i od sretnog događaja napravite pamtljivo slavlje za sebe i druge!
Boja zrele šljive?
Divno...

Event Design: The Nouveau Romantics

Broj komentara: 6:

  1. Dobro jutro, Splite. Neobična boja za vjenčanje,ali prelijepa!!! Ostani Rea.

    OdgovoriIzbriši
  2. kada sam predlozila na stolu svilu u ovoj boji, moja buduca pt sveki, lijepo mi je objasnila da se prekivala ove boje stavljaju na ljes pri sprovodu. eto, morala sam odustati....al da je lijepa - je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sveki je ta koja uvijek zna najbolje!
    Zar ne!?!
    (Ja ne bi bila odustala.)
    Živjele sve svekrve svijeta!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. odustala sam rea, jer sam ionako vec nosila posudjeni kazalisni kostim a la srednji vijek, pa da ne pretjerujem u sokiranju na prvu, jel te :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se u nijansama šljive. Dekadentna boja

    OdgovoriIzbriši
  6. Lusitania,
    kazališni kostim?
    Glasam za tebe!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails