21. 07. 2011.

Jovanka Broz


Umjesto da sam sanjarila da budem frizerka,
kao sve normalne djevojčice, 
silno sam htjela biti Jovanka Broz.
I još uvijek mi je žao što nisam.
Možda bi bila bolja Jovanka od originalne, 'ko zna!?!
A, imam i ljepšu boju glasa...
Uloga koja mi izvrsno leži - prezentiranje.
Ah, raskošnog života, pa još uz bok šarmera bez premca...
Sada vidim da u originalnoj Jovanki postoji djelić Amy Winehouse, nešto Jackie Kennedy, Marie Callas, Sophie Loren... Moire Orfei.
"Kad narastem, želim biti Jovanka Broz!"

Post posvećen mojoj dragoj, voljenoj Slavki,
koja mi je omogućila da 'brodim' privatnim fotografijama tog hedonističkog života,
koja mi uvijek daje predivnu Sukarnovu pepeljaru da treskam pepel otmjeno,
dok slušam s uživancijom zanimljive i pikantne uspomene...

Broj komentara: 13:

  1. Lako te zamisliti kao Prvu damu. Odlicne fotke! Super post!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam obožavateljica Jovanke i sad ste mi natjerali suze na oči! HVALA!

    zagrepčanka

    OdgovoriIzbriši
  3. Prva pauza od jutros,tek sada na blogu.Jovanka je zakon! Bilo bi dobro znati tko je Slavka...znam da nema odgovora na ovo,ali mora biti da osoba ima barem preko 80 godina.U pravu sam? Blago tebi,ali blago!

    OdgovoriIzbriši
  4. Slatko si me nasmejala:))))Fotografije su extra.Zapazila sam da je tu i fotografija sa nekadasnjom MIss Yu Daliborkom Stojsic koju sam imala prilike sresti pre par meseci na veceri poezije.I sta da kazem,ona izgleda FENOMENALNO.I dalje je lepa,sa divnom dugom kosom i odlicnim stajlingom i extra linijom:))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo priznajem i ja sam. Kao djevojčica opčinjeno gledala na TV-u kad se pojavljivala i Jovanka.
    Zavidim ti na izvorima priča, voljela bih ih čuti. Odličan odabir fotografija. Postoji li igdje njezina fotografija sa raspuštenom kosom?

    OdgovoriIzbriši
  6. Postoji fotografija s raspuštenom kosom, kao mlada u uniformi. Inače ne....

    OdgovoriIzbriši
  7. jovanka je carica. uzivala bih citajuci njene memoare. ona prva fotografija u koloru gdje Stari ima mustiklu je .... malo je reci - fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Carica!!!!!
    Daaa, predivna je ta fotka....uuuh!

    OdgovoriIzbriši
  9. evo opet sam se vratila na tu fotku. rado bih je imala uvecanu na zidu u sobi za neuroticna stanja (to je ona u stanu u koju udjes histericna, a izadjes...), jer ovaj njegov osmjeh tako dobro kaze - f**k you all!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Vratila si i mene...opet.
    Istina, i rado bih je imala uvećanu i njegov osmijeh je nadmoćan, ležeran, samosvijestan, muški...
    Ah, da, trebala saqm SVAKAKO biti Jovanka! Plava Jovanka.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lusitania...neurotično stanje koje te napravi histeričnom i uroniš u sliku,
    ali zahvaljujući prebujnoj mašti, uroniš do kraja i nađeš se u istoj dekoltiranoj žutoj haljini,blago zabačene glave, sa smješkom zadovoljene žene, u sunčanim naočalama...s njim pored sebe
    i začudo osjetiš se fantastično, te umjesto histerije, počešljaš se na nov način i uspravnog hoda, blago lelujavog odjezdiš van, u život...ozdravljena??????????
    To!?!

    OdgovoriIzbriši
  12. ne bas...u mojoj basti ti je ovako...ja nisam Jovanka, ja cu upiti njegov osmjeh takav kakav je, i sa njime izaci pred svijet. obozavam i sa strascu njegujem musku stranu - mene same. ah, eto teme za post....

    OdgovoriIzbriši
  13. Izvrsno! Imam tu stranu, ali manje izraženu od tebe...iako - kako zrijem, sve sam bolja i bolja.
    Da, odlična tema, ali mora doći iznutra inspirativno stanje koje ne ometa asocijacije i nizanje misli...trenutno sam hm, specifična...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails