28. 07. 2011.

is this a bank?


Lijepo je i ugodno i vedro raditi u ovoj pariškoj banci.

 
created by Paris-based architect Fabrice Ausset of Zoevox

via the cool hunter

Broj komentara: 5:

  1. e u ovoj bi se vec bolje snasla, nego u onoj moskovskoj a la gringotts banci. svidjaju mi se lusteri bijeli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Gušt bi bio radit u ovoj banci! Ja radim u jednoj banci i otužno je moje okruženje. Zašto ne bi mogli i mi unositi veselja vedrim dizajnom u naše ustanove? Kako bi samo ljudima bilo lakše i lipše.......pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Mala, super je ovaj interijer i trenutno djeluje na kisno raspolozenje!

    OdgovoriIzbriši
  4. A ne, ne, ne buš me navukla, banka je banka i kad JE sva će-će, pa te još i percem glade.
    Da bi reč rekla, lijepa jest, al' je BANKA! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Buba Tomić: ma ne bih ja volila radit u ovoj banci, ja bih rado bila klijent....

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails