08. 07. 2011.

moja najveća ljubav


Ima jedan otok.
Čuva moje dječje, moje mlade uspomene.
Nisam do sada uspjela... ali, u starosti hoću!
Nadu nisam izgubila da ću imati ono što je moja obitelj izgubila... na bedasti način.
Ili ću se obogatiti
ili će ipak neki muž konačno ostvariti moju želju
ili ću se upisati u knjigu čekanja staračkog doma na otoku.
Ali, zato je baš sada pogodan trenutak, otići na ledeno piće tamo!!!
Šaljem gliser po vas.
Po ovako žestokoj vrućini od skoro 40 C, nema ništa privlačnije od popodnevnog rashlađivanja, sporog, petkovnog, potpuno opuštenog... dok zaostaci maestrala pušikaju s mora ili se jednostavno ubacite u tirkiznost i zaronite osvježavajući ovotjedne misli...
Bila bih tamo.
Rado.

Broj komentara: 11:

  1. Plavi Ajnštajn: ja san divljakusa u srcu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Silvana Tvrdic: ja sam ja u srcu..:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Silvana Tvrdic: Rea jos nikad nisam bila tamo....S Dasom sam trebala ic vise puta... Moras sredit tu kucicu da napokon mogu otkrit Preko

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahaha...nemam je. Kuća Koštinih izgubljena/oteta. Dva muža skoro kupila, ali nisu. Oronuli ljetnikovac u kojemu sam ldjetinje godine provodila, još nije prodan..........samo da se obogatim tren!

    OdgovoriIzbriši
  5. Siki, moar bit da se sićaš priča s ljetovanja...u školi!?!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je privlacno, Reaaaaaaaaaaaa!!!! Dobro jutro draga!

    OdgovoriIzbriši
  7. na potpisanoj slici je.........?

    OdgovoriIzbriši
  8. Zasto objavljujes svoje slike na blogu...?

    OdgovoriIzbriši
  9. To je slika žene u narodnoj nošnji Preka s otoka Ugljana!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails