21. 02. 2012.

traži se ženik sa salašom!


Prvo se sjetih 
Madonninih slika s familijom,
za vrijeme Guy Ritchiea,
na njihovom imanju Ashcombe.
Britanski nobles izgled.
Ladanji, konji, ovce, djeca, svi lijepi,
na imanju od kojeg zastaje dah.
Vogue 2005
Sjetih se, daklem,
 toga, baš jučer, 
nakon što je odjeknula vijest
kako je naša zvijezda Severina
rodila sina Aleksandra.
Em prvo dijete, em sin, em Aleksandar.
Tako kraljevski.
Uz to ide i vijest o budućem domu
naše glavne zvijezde,
na raskošnom salašu u Vojvodini.
Ženska zbilja dobro vodi
svoju karijeru,
što vodi, što ima puke sreće,
baš dobro!
Kao idući korak priželjkujem
prekrasne Sevine fotografije
s privlačnog imanja...
U maniri Bogorodice s djetetom, 
uz svog naočitog odabranika koji 
bočno i nehajno sjedi na rubu fotelje,
 sjaje mu  veleposjedničke čizme...
Ili neki sličan obiteljski prizor
začinjen ranojutarnjom maglicom
ili s konjima u pozadini
ili uz kamin s kišnim prozorom u pozadini,
ili recimo, ona u starinskoj stolici koja se ljulja
 ogrnuta ručno pletenim šalom
s dugačkim resama koje se vuku po drvenom podu
kojim odzvanjaju sigurni koraci Milanovi
kojima joj prilazi nakon što je obišao ambar.
Lijepa ona, zgodan on, muško dijete,
prekrasno imanje u Čeneju,
ja bih se, na njezinom mjestu
povukla s estrade u 40-oj
i bila gazdarica bez premca,
s avionom u hangaru,
nekoliko dječice oko nogu
i s vječnim osmijehom
zaljubljene žene...
A ako joj se i ne kuha ponekad,
u susjedstvu se nalazi prekrasan Salaš 137,
gdje se jede za pamćenje,
kod Splićanina Saše Samardžije...
poznat i drag lik iz moje mladosti.
Pitam se, pitam,
ima li još koji salaš u ponudi,
treba mi svega pola sata
da se spakiram
za selidbu,
usput pjevajući jasnim glasom
'košuljica izvezena,
ja malena isprošena
za Milana'...


Broj komentara: 17:

  1. Narcisa de Kulis: ako nađeš još kojeg,javi mi....spremna sam;)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Znam! Isto u po ure!!! Oću!

    OdgovoriIzbriši
  3. Rado! Došla bi i ja!

    OdgovoriIzbriši
  4. Naravno, saljem ponudu, brzo brzo....

    OdgovoriIzbriši
  5. Andjelka Marinkovic-Rakin: Srecom, ne moze sve da se kupi za lovu. Madoni onaj krajolik stoji ko piletu s... Haljinica boje lila... Bdw, cula sam da je klopa na tom salasu papreno skupa. Neki pripadnici moje familije istresali sve iz dzepova da izbegnu pranje sudja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Svakako bi trebalo otic na vojvodjanski salas, to je fenomenalno iskustvo. A cenejski salas nasega Sase je najlipsi, a spiza je iz raja. A nac vojvodjanskog veleposjednika? Hmmm, tribale smo prije mislit :-), mislim da ih nema vise puno slobodnih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na komentaru, A.M.R. Ah, Salaš je lijep, nisam još jela, ni plaćala, a ne zna se ka' ću;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Duhovito, 'Milane' - mnoge Splićanke čekaju:)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Anonimna, možda je koji zalutao osamljen...Nasmijala si me s 'tribale smo prije mislit'!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Opasno nam osvajaju Splićanke, a?

    OdgovoriIzbriši
  11. Super ovaj pocetak s Madonnom, pa do Severine,
    iz Engleske u Vojvodinu,
    ocjena 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Mi volimo Splicanke!

    OdgovoriIzbriši
  13. Daniela Fulgosi2/23/2012 10:19:00 AM

    Dodjite sve kod nas u Srbiju, a mi, Beogradjanke u vase gajbe u Splitu, odmah, vrlo rado!

    OdgovoriIzbriši
  14. Rekla bi moja sorella: cek' da tren stavim ciste mudante i cetkicu za zube u borsu, eto me!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ha-ha-ha, da...znam, to je to!

    OdgovoriIzbriši
  16. volila bi posjetiti ovaj raj od salasa137!!!!a, nemam nista protiv ni preseliti!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails