25. 02. 2012.

life is a cabaret


Svađala sam se danas.
Zabljesnula sam od prokrvljenosti,
te mi se kosa zakovrčala prekrasno.
Osvanulo mi lice,
oči sjajne,
glas čist, snažan, malo taman - divan!
Podsjetih se kolika je šteta da nisam 
operna pjevačica,
barem operetna,
dobro... mjuzikl.
Ovog sam puta bila u pravu...
Prepuna zaostale divlje energije,
koju zadržavam u sebi,
šteta da ne nastupam
subotom navečer,
'vaudeville' bi mi jako dobro došao!
Eh, da, ako me sretnete,
nemojte više iznenađeno primjećivati
'aah... dobro izgledaš!'
Jer, moj izgled i stanje nikada nisu
bili u skladu,
ni u bolničkom krevetu.
Mene ne treba pitati kako sam.
Živa sam.
Dovoljno. 
Idem u podrum pronaći neku dugačku
savitljivu šipku,
da mogu balansirati
hodajući po nategnutoj sajli
iznad cirkuske arene.
Sve sam bolja, čovječe.
Sva sreća da sam sve vrijedno
konzervirala na vrijeme,
kao prava domaćica,
znajući da će zatrebati,
za crne dane,
 kada zaliha lijepih sjećanja
odlično dođe!
Sigurno imate odličan vikend!

Broj komentara: 7:

  1. Zbog ovoga je s tobom zanimljivo živjeti, pretpostavljam! I najgore napraviš zabavnim, to je vrhunska kvaliteta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Narcisa de Kulis: moj je vikend miran,naizgled. Oluja u duši.

    OdgovoriIzbriši
  3. ‎...dođe ti na isto. Obuci olujno odijelo, skrati jedro, drž' se, plovimo dalje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Narcisa de Kulis: plovimo,plovimo....

    OdgovoriIzbriši
  5. Daniela Fulgosi: Pokušavam da gledam bez napora. Nema Tv-a, odmah je bolje! Idemo dalje, naravno!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails