20. 02. 2012.

mali bljesak velikog putovanja



Plavooka članica
moje obitelji
ima lijep život,
ima sreće,
zna kako to iskombinirati,
pa provesti u djelo!
Tmurno je doba godine,
a Plavooka zimu provodi
u jednoj europskoj metropoli,
lijepoj,
ali hladnoj.
Osunčana sam trenutno bila, 
kad je sa mnom podijelila
radost svog ovogodišnjeg putovanja.
Obuzelo me uzbuđenje,
kao da i sama idem
u Južnu Afriku.
Kao da mogu početi
s pakiranjem kožnih kofera,
pomalo retro izgleda.
Skoro sam prebrala postojeću
bijelu lanenu garderobu,
kupila mlijeko za lice
s visokim zaštitnim faktorom.
Vidjela sam južnoafričke boje,
čula zvukove predvečerja.
Sanjala sam male crnce
širokog osmijeha.
Gotovo sam tražila espadrile
i sandale s remenčićima,
šešir, lagani šal za omotati glavu.
Bila sam žedna.
Odmorala svoje oči na
nevjerojatnom zelenilu,
vidjela prugasti print tigra
kroz Podocarpus latifolius.
Naravno da je i scena
pranja kose na otvorenome
opasno prohujala mislima.
Dobro, nije nužno da mi kosu
senzualno pere baš Robert Redford...
Nosila bih sa sobom dvije
omiljene, zgodne, damske, ljupke knjige
koje dotiču taj privlačan kontinent,
koji ja još nisam otkrila,
a tako rado bi...
Plavookoj želim
divno putovanje,
po povratku jedan ženski vikend
koji će proteći uz priče,
fotografije,
muziku
i sigurna sam,
delicije koje će biti
dio ugođaja
kojeg će mi donijeti.
Jedva čekam.

3 komentara:

  1. Bila! Neopisivo lijepa zemlja!
    Hvala na preoruci za knjige, nisam ih procitala.
    Veliki pozdrav vama, najdraza:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tia Maria Svircevic: ‎:-)) a sve drugo ce se rijesiti..."na Tari" tj. "na Trsju" ....jer, zameo nas vjetar...

    OdgovoriIzbriši
  3. ‎...jer, UVIJEK se riješi...nekako:) grlim te

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails