14. 02. 2012.

a, dostava resko pozvoni


Nakon otvaranja vrata.
Elegantno padnete u nesvijest.
Dostavljač vas ljubazno prihvati.
Potom se ljupko ispričate zbog reakcije.
On se smješka s razumijevanjem, raznježen.
S mirisnom soli pod nosom,
tiho uživate u osjećaju kojeg poznaju uglavnom dive,
a ponekad, ali vrlo rijetko
i neke sretnice.
I kad ne očekujete Kupida...

Broj komentara: 14:

  1. Predivne...! za predivnu...!

    OdgovoriIzbriši
  2. jest, to si ti - teatralana, emotivna, predivna!
    nije cudo sto dobivas cvijece kao diva,jer ti to jesi, vise nego ijedna druga osoba koju poznajem:)
    od koga je da je - preeeedivno je!!!!!!!!!!!
    (blago ti se)

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno su prekrasne ruže, od koga jesu da jesu! Zavidim....malko...:(

    OdgovoriIzbriši
  4. Tia Maria Svircevic: Po zasluzi.....zasluzila si! Divno

    OdgovoriIzbriši
  5. Srđan Selanec Barbieri: STATISTIKA: muževi daju crvene ruže i kućanske aparate, a ljubavnici nakit (+ motel) - da se nis' ti jope udala?

    OdgovoriIzbriši
  6. Tia Maria Svircevic: Nije....ja sam joj poslala....Sta kaze statistika na to? Da sam ja gay???? :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahahaha, super ste vas dvoje:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko se ja sjećam, za Valentine's Day nikad od nijednog muža nisam dobila ništa, ni kućanski aparat, ni cvijet, ni nakit, ni motel:)

    OdgovoriIzbriši
  9. oš iskreno????
    blage ti se....

    OdgovoriIzbriši
  10. Osoba koje ti je ovakve ruze poklonila - tebe voli, zeno bozija!

    OdgovoriIzbriši
  11. ZAVIDIM,ISKRENO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Zao mi sta nisam taj koji je poslao.
    Predivno cvece za predivnu osobu!
    (Pitam se jel anonimno ko i moja poruka?)
    Izvinite, tako mora da bude.
    ovaj blog mi osvezava dusu

    OdgovoriIzbriši
  13. Nekoliko dana se vracam na ove fotke, da.......

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails